پهپاد Autel Dragonfish یک اعجوبه باورنکردنی

پهپاد Autel Dragonfish یک اعجوبه باورنکردنی

پهپاد آوتل دراگونفیش یک اعجوبه در صنعت تصویربرداری هوایی

پهپاد Dragonfish محصولی از کمپانی Autel Robotics یکی از عجیب‌ترین و آوانگاردترین محصولات پروازی در دنیای تکنولوژی مدرن است. این هلیشات بال ثابت با طراحی متفاوت نسبت به سایز محصولات آوتل روباتیک یکی از آینده‌دار ترین پهپادها بنظر می‌رسد. بطوریکه فقط در تصاویر و عکس‌های این Drone نیز می‌توان احساس کرد که یک طراحی فوق پیشرفته در قلب آن می‌تپد. پهپاد Autel Dragonfish دارای چهار ملخ است و به همین دلیل آن را کوادکوپتر می‌نامیم. این کوادروتور بال ثابت است اما دارای چهار گرداننده‌ی براشلس می‌باشد.

ویدیوی معرفی این اختراع خارق‌العاده را ببینید تا فقط با بخشی از امکانات آن آشنا شوید:

Autel Dragonfish در یک نگاه

قابلیت ارسال تصویر تا برد ۳۰ کیلومتر
۱۲۰ دقیقه زمان پرواز مداوم
۲ کیلومتر برد اینفرارد
قابلیت تصویربرداری 4K بدون لرزش همراه زوم
 اسمبل کردن در ۳ دقیقه

مشخصات فنی و کاربرد کواد کوپتر حرفه‌ای آوتل دراگونفیش

اگر در یک نگاه بخواهیم کواد کوپتر حرفه‌ای Dragonfish را ببینیم؛ یک مورد بشدت تعجب ما رو برانگیخته خواهد کرد و آن مداومت پروازی یا زمان پرواز ۱۲۰ دقیقه‌ای این کوادکوپتر حرفه ای است. این کوادکوپتر برای حمل ساده، قابلیت جدا شدن دارد بطوریکه می‌توانید فقط در ۳ آن را سر هم کنید و به پرواز درآورید. دوربین 4K با زوم 20X آپتیکال یکی دیگر از عجایت این پهپاد حرفه‌ای است. از همه خارق‌العاده‌تر برد و ارسال تصویر این Drone است که برابر ۳۰ کیلومتر است.

  • تیکاف و لندینگ با فشردن یک دکمه

فقط با فشردن یک دکمه پهپاد از زمین بلند می‌شود و به پرواز درمی‌آید و با فشردن همان دکمه بصورت کاملا هوشمندانه و بسیار نرم لندینگ می‌کند و موتورهای آن خاموش می‌شود.

  • دنبال کردن سوژه با سرعت بالای آوتل دراگون‌فیش

با توجه به سرعت بالای این پهپاد، قابلیت دنبال کردن سوژه‌های متحرک با سرعت بالا را نیز امکان‌پذیر خواهد کرد. ماکزیمم سرعت این کوادکوپتر ۱۰۸ کیلومتر در ساعت است. (120KM/H)

  • قابلیت دور زدن دور سوژه بصورت دایره‌ای

مانند خیلی از هلیشات‌ها این پهپاد نیز قابلیت و امکان دور زدن دور سوژه را دارد. حرکت دایره‌ای یا Orbit Mode که در برخی منابع Circle Mode هم گفته می‌شود.

  • پرواز هوشمند در تغییرات ارتفاعی زمین

این آپشن برای اولین بار توسط شرکت Parrot ارایه شد و بر روی کوادکوپتر بیباپ اجرا شد. یک آپشن بسیار ساده اما بشدت کاربردی و دقیق برای نقشه‌برداری هوایی و پرواز با ارتفاع کم بر فراز زمین‌هایی با پستی و بلندی بسیار زیاد.

  • Advanced Mission Planning

سیستم ماموریت پیشرفته همان سیستم Way-Point در پهپادهای مبتدی است که قابلیت مسیردهی بر روی نقشه را دارد.

دوربین ماژولار کوادکوپتر Dragonfish

این کوادکوپتر دوربیندار قابلیت نصب چهار دوربین مختلف با کاربری‌های متفاوت را دارد. این دوربین‌ها با توجه به نوع استفاده آن‌ها برای کارها و پروژه‌های متفاوت استفاده می‌شوند. دوربین‌هایی برای تصویربرداری هوایی سینمایی و همچنین استفاده‌های زراعی در صنعت کشاورزی فوق حرفه‌ای و ایمنی.

  • ماژول RTK برای نقشه‌برداری هوایی با پهپاد

بطور کلی RTK مخفف Real-time kinematic است که همانطور که از اسمش پیداست، تکنیکی است که برای موقعیت‌یابی بسیار دقیق استفاده می‌شود. همه می‌دانیم که GPS خطاهای بسیاری زیادی در موقعیت‌یابی دارد. تکنولوژی RTK GPS خطاهای موقعیتی را تا حد سانتی‌متر کاهش داده و کاربرد گسترده‌ای در صنعت نقشه‌برداری مردن دارند.

  • ریموت کنترلر مانیتور دار با برد 30km

  • قابلیت جدا شدن و اسمبل شدن بین ۳ دقیقه تا ۵ دقیقه

Autel Robotics این پهپاد را به گونه‌ای طراحی کرده است که قابلیت اسمبل شدن و جدا سازی را داشته باشد. با توجه به نوع طراحی این هلی شات که در حالت آماده پرواز، همانند یک هواپیما است، فضای بسیار زیادی را از نظر حمل کردن اشغال خواهد کرد. بنابراین این پهپاد بصورت تکه تکه ارایه می‌شود تا قابلیت حمل ساده‌ای را داشته باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    24دی
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی