هلی شات V-Coptr Falcon اولین پهپاد V شکل در جهان

هلی شات V-Coptr به عنوان یکی از محصولات پیشرفته در طراحی هواپیماهای بدون سرنشین شناخته شده است. این Drone توسط شرکت Zero Zero طراحی و تولید شده و بسیار مدرن و جدید می باشد.
هلی شات V-Coptr Falcon اولین پهپاد V شکل در جهان

هلی شات V-Coptr Falcon با طراحی متفاوت محصولی از کمپانی Zero Zero Robotics

هلی شات V-Coptr به عنوان یکی از محصولات پیشرفته در طراحی هواپیماهای بدون سرنشین شناخته شده است. این Drone توسط شرکت Zero Zero طراحی و تولید شده و بسیار مدرن و جدید می‌باشد. V-Coptr Falcon هنگام بسته بندی به راحتی تا شده و بسته می‌شود. زمانی که نیاز به استفاده مجدد باشد، بعد از باز شدن به شکل (V) در آمده و آماده استفاده خواهد شد. از ویژگی‌هایی که این Drone را با محصولات دیگر متمایز کرده است، امکان پرواز طولانی به مدت 50 دقیقه و امکان کنترل پهپاد از فاصله 7 کیلومتری است.

معرفی پهپاد وی-کوپتر فالکن

ظاهر V-Coptr Falcon

کوادروتور V-Coptr ظاهری به شکل V دارد و دو موتور آن توسط بازوهای تاشده به بدنه متصل است. پروانه‌های این هلی شات بسیار کم صدا بوده و به راحتی می‌توانند تغییر جهت دهند. این پروانه‌ها Drone را ثابت و استوار نگه داشته و کمک می‌کند تا پهپاد در مسیر مورد نظر خود پرواز کند. وزن این پهپاد به همراه باتری، 730 گرم می‌باشد. در بسته بندی این محصول علاوه بر Drone، رادیو کنترل، باتری، پروانه‌های یدکی، محافظ گیمبال، ست پیچ گوشتی، محفظه و کابل USB موجود است.

پهپاد Vcoptr Falcon

هلی شات V-Coptr Falcon

V-Coptr Falcon یک هلی شات هوشمند

V-Coptr از یک شبکه با رشته‌های عصبی SNPE بهره می‌برد که به کمک آن می‌تواند بلادرنگ محیط را تشخیص داده و اشیاء موجود را حس کرده تا از برخورد با آن‌ها جلوگیری شود. همچنین این هلی شات می‌تواند تصاویر سینمایی با استفاده از مودهای داخلی پرواز بگیرد.

Zero Zero Robotics Vcoptr Falcon

دوربین پهپاد V-Coptr

در قسمت جلویی بدنه این هلی شات، یک گیمبال مکانیکی 3 محوره به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور CMOS قرار دارد. دوربین V-Coptr Falcon قابلیت تصویربرداری با کیفیت 4K دارد و تصاویر و ویدیوهایی با رزولوشن بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به لطف وجود لرزشگیر تصاویر با ثبات بیشتری ثبت خواهند شد. انتقال فیلم‌های ضبط شده HD تا فاصله 7 کیلومتری امکان دارد. مشخصات ویدئوهای ثبت شده با دوربین این پهپاد به صورت زیر است:

مشخصات هلی شات Vcoptr Falcon

720p @ 120 fps 1080p @ 120 fps 2.7K @ 60 fps 4K @ 30 fps

هلی شات V-Coptr Falcon

مدت زمان پرواز

باتری استفاده شده در V-Coptr Falcon از نوع 4500 میلی‌آمپر بوده و به کاربر امکان پرواز به مدت 50 دقیقه در آسمان خواهد داد. این مدت زمان پرواز بسیار ایده آل بوده و تجربه طولانی در ارتفاعات بالاتر را به کاربر می دهد.

محتویات جعبه وی کوپتر فالکن

ویدیوی تست زمان پرواز

خرید کوادکوپتر حرفه‌ای از آی‌پهباد

خرید کوادکوپتر حرفه ای را در آی‌پهباد می‌توانید به همراه آموزش و ارایه خدمات پس از فروش انجام دهید. فروشگاه iPahbad با به همراه داشتن تیم فنی و تکنسین‌های پرواز و همچنین کارشناسان هوا فضا و مکانیک هوایی، یک فروشگاه اینترنتی تخصصی کوادکوپتر است. وبلاگ این مجموعه دارای مطالب تخصصی پهپادی است که در زمینه پهپادهای مجاز غیر نظامی و انواع هلی شات بحث و گفتگو می‌کند. با مراجعه به این سری مقالات در زمینه کوادکوپتر و Drone می‌توانید اطلاعات خود را در این حوزه تکمیل کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    20آبان
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی