DJI MINI 3 هم لو رفت

DJI MINI 3 هم لو رفت

دی‌جی‌آی مینی ۳ به بازار خواهد آمد

پس از هلی شات مینی ۲ اینبار طبق روال گذشته کمپانی DJI باز هم مورد هجوم افرادی قرار گرفته است که تصاویر محصولات جدید این کمپانی معتبر را قبل از رونمایی محصول، منتشر می‌کنند. البته حدس و گمان‌ها بر آن است که اینکار توسط خود دی‌جی‌آی صورت می‌گیرد تا بتواند به مدت تقریبا یک ماه، اخبار تکنولوژی را در رسانه‌های مرتبط به خود اختصاص دهد. وبلاگ فروشگاه آی‌پهباد نیز در منتشر کردن اینگونه مطالب تا کنون پیشرو بوده و امیدواریم اینگونه مطالب مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. بنظر میرسد که شکل ظاهری هلی شات DJI MINI 3 تغییر بخصوصی نکرده است. بغیر از راه چرخش هوا و وجود سنسورهای عدم برخورد با موانع، تغییر بخصوصی قابل مشاهده نیست.

احتمالا مشکلات شایع مینی ۲ در هلی شات DJI MINI 3 برطرف خواهند شد

در هلی شات DJI MINI 2 همه و همه از مجهز نبودن به دو مورد شاکی بودند. اول سنسور عدم برخورد با موانع و دوم قابلیت دنبال کردن سوژه بصورت هوشمند. موارد زیر در مینی 3 بسیار محتمل است.

طراحی جدید ایرداینامیک اسکلت فیبر کربن
ملخ‌های بزرگتر زمان پرواز بیشتر
سنسور دوربین بزرگتر سنسور برخورد جلو،پشت،زیر
افزایش مداومت پروازی وزن زیر 249g
دنبال کردن سوژه قیمت 699$

سنسور عدم برخورد با موانع

اینبار دی جی آی در کوادکوپتر مینی ۳ همانند پرچم داران خود، سیستم عدم برخورد با موانع از جلو و عقب را گنجانده است.

دنبال کردن سوژه

و اما سیستم هوشمند و جذاب تعقیب سوژه یا همان Follow Mode که در دی‌جی‌آی با نام Active Track از آن یاد می‌شود. این سیستم با قابلیت معرفی و دریافت سوژه مورد نظر و دنبال کردن آن بصورت خودکار در این پهپاد قرار داده شده است. بطور کلی در سیاست کمپانی DJI ، کوادکوپترهایی که سیستم تعقیب سوژه دارند، مجهز به سنسور عدم برخورد با موانع هستند.

سیستم خنک کننده و چرخش هوا

همانطور که در تصاویر لو رفته پهپاد مینی ۳ مشخص است؛ این Drone دارای یک هواکش تقریبا بزرگ در قسمت جلوی خود است که وجود آن احتمالا بدلیل سیستم پردازنده گرافیکی قوی و فلایت کنترل تقویت شده‌ی آن است.

قیمت پهپاد مینی ۳ چقدر است؟

این بار هم طبق معمول این کمپانی محصول خود را در دو پکیج استاندارد و کمبو ارایه کرده است. نسخه کمبو و استاندارد تفاوت فنی و تکنیکال ندارد و صرفا یکسری اکسسوری و لوازم یدکی (مانند باتری یدکی، ملخ یدکی، کیف حمل و برخی لوازم مرتبط) در بسته محصول موجود است. قیمت این محصول احتمالا 699 دلار آمریکا برای DJI MINI 3 fly more combo است.

دوربین و تصویر

هنوز اطلاعاتی مبنی بر کیفیت دوربین این پرنده به دست نیامده است. اما احتمال میره که کیفیت آن بالاتر از 4K باشد و اگر هم 4K بود، میزان fps یا برداشت تصویر و تعداد فریم در ثانیه آن بالاتر از MINI 2 باشد. دوربین هلی شات مینی 2 دارای گیمبال سه محوره بود و کیفیت آن 4K با قابلیت ثبت 30fps بود. پیش‌بینی می‌شود که در مینی ۳ دوربین 4K با قابلیت 60fps یا 120fps خواهد بود.

  • نمای از بالای مینی ۳

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    30دی
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی