بهترین کوادکوپتر ها برای مصارف خانگی و خانوادگی کدام است؟

در طی چند سال گذشته صدها کوادکوپتر برای مصارف خانوادگی، خانگی و تفریحی معرفی شده است و تصمیم گیری برای انتخاب مناسب در بین آن‌ها مشکل شده. این مقاله کوادکوپتر به شما در انتخاب یک کوادکوپتر برای خانواده و تفریحات مسافرتی کمک خواهد کرد.
بهترین کوادکوپتر ها برای مصارف خانگی و خانوادگی کدام است؟

کوادکوپتر مناسب برای مصارف خانگی و خانواده کدام است؟

هنگامی که قصد خرید بهترین کوادکوپتر خانگی را دارید نه تنها باید کیفیت محصول را در نظر داشته باشید، بلکه باید آن را از میان هواپیماهای بدون سرنشین دیگر ارزیابی کنید. در طی چند سال گذشته صدها مینی کوادکوپتر برای مصارف خانگی در بازار عرضه شده که گاهی تصمیم گیری برای خرید از بین آن ها بسیار دشوار می‌باشد.

راهنمای خرید کوادکوپتر خانوادگی و تفریحی

در این مقاله برای شما چند مورد از بهترین Drone های مناسب برای خانواده و تصویربرداری تفریحی و مسافرتی را معرفی و توضیح داده‌ایم. این هواپیماهای بدون سرنشین هم برای آموزش و ورود به دنیای پرواز مالتی‌روتورها مناسب هستند و هم قیمت و کیفیت مناسبی دارند.

کوادروتورهای مناسب مصارف خانگی انواع مختلفی دارند و با هر مقدار بودجه ای که داشته باشید، می‌توانید یک مدل پهپاد مناسب خود پیدا کنید. در انتخاب و خرید کوادکوپترهای زیر دو مورد رعایت شده است. قیمت پایین و مناسب و کیفیت قابل قبول تصویربرداری. در ادامه ما به بررسی 6 مورد از این کوادکوپتر مناسب مسافرت‌های تفریحی و خانوادگی پرداخته‌ایم.

  • Syma X25 Pro

کوادکوپتر سایما X25 Pro دارای دوربین HD و دارای آپشن‌های متعدد پروازی است. این کوادروتور که برای مصارف خانگی و خانواده مناسب است، مجهز به سیستم دنبال کننده سوژه  Follow Me، مجهز به حالت پروازی چرخش دور سوژه و مجهز به ۶ عدد جایرو حرفه ای می‌باشد.

  • Syma X8 Pro

کوادکوپتر سایما اکس 8 پرو مجهز به جایروسکوپ 6 محوره است و مقاومت و کیفیت خوبی در برابر ضربه و سقوط دارد. این هواپیما از دوربین HD 720p و قابلیت‌هایی نظیر سیستم موقعیت یابی و بازگشت خودکار بوسیله GPS، حفظ ارتفاع خودکار و قابلیت هدلس مود دارا می‌باشد. علاوه بر این Syma X8Pro از تکنولوژی قفل ارتفاع و Air Pressure برای یک پرواز امن و ایمن برخوردار است.

  • WLtoys Q696-A

مورد دیگر از کوادکوپترهای مناسب مصارف خانگی، کوادکوپتر Q696-A است که مدت زمان پرواز قابل توجهی در حدود 14 الی 16 دقیقه دارد. این کوادروتور همراه با گیمبال ۲ محوره در کنار دوربین Full HD ، از قابلیت‌های پروازی مناسب برای افراد مبتدی در پرواز برخوردار است. همانند قابلیت حفظ ارتفاع خودکار، تیکاف و لندینگ خودکار، LED های رنگارنگ، قابلیت بازگشت به خانه و قابلیت حمل بار تا  وزن ۲۰۰ گرم. ویژگی بارز این مالتی‌روتور همان گیمبال دومحوره است که باعث می‌شود تا تصویری بسیار نرم و استیبل را داشته باشید و کیفیت فیلم‌برداری آن از لحاظ لرزش و تعادل دوربین در حد هلی شات های فوق حرفه‌ای است.

  •  MJX Bugs 2 W

مورد بعدی، از کوادروتورهای کمپانی MJX-RC است که دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی FHD می‌باشد.

این کوادکوپتر از سنسورهای بارومتر ، تثبیت ارتفاع ، ژیروسکوپ ، آلارم هشدار باتری و GPS برخوردار است. قابلیت حمل بار تا وزن ۲۰۰ گرم، قابلیت بازگشت به خانه  RTH و قابلیت حفظ ارتفاع از ویژگی های پروازی در باگز ۲ دبلیو است. موتورهای این کوادکوپتر از نوع حرفه‌ای براشلس هستند و تعادل پرواز آن در بادهای شدید در بین رقبای خود مثال زدنی است.

  •  MJX Bugs 5 W

پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کوادکوپتر برای مصارف خانوادگی از کمپانی MJX باگز ۵ دبلیو می‌باشد. این کوادروتور با آپشن‌های متعدد باعث شده که قیمت آن باورنکردنی بنظر برسد. این مالتی‌روتور با قابلیت تغییر زاویه دوربین تا نود درجه عمودی به سمت زمین و دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری فول اچ‌دی FHD 1080p است. بارومتر، تثبیت ارتفاع، ژیروسکوپ، آلارم هشدار باتری و GPS سنسورهای به کار رفته در MJX B5W می‌باشد. از قابلیت‌های پروازی در این هواپیمای بدون سرنشین می‌توان به قابلیت حمل تا وزن ۲۰۰ گرم، سیستم بازگشت به خانه هوشمند، بازگشت به خانه در صورت اتمام باتری، حالت دنبال کننده سوژه یا Follow me، سیستم حرکت دایروی هوشمند و چرخش ۳۶۰ به دور سوژه اشاره کرد.

  • MJX Bugs 3 Pro

مورد آخر پیشنهادی ما، کوادروتور MJX باگز ۳ پرو است که از کوادکوپترهای بدون دوربین می‌باشد. دوربین پیشنهادی کمپانی ام‌جی‌اکس برای آن مدل MJX C6000 است که قابلیت ارسال تصویر همزمان و قدرت تصویربرداری فول اچ‌دی با رزولوشن 1080p را دارد. قابلیت نصب دوربین GoPro و امکان نصب گیمبال را دارد. این پهباد هم از سنسورهای بارومتر، تثبیت ارتفاع، ژیروسکوپ، آلارم هشدار باتری و GPS برخوردار است و قابلیت های پروازی نظیر حفظ ارتفاع توسط سنسور بارومتر، بازگشت به خانه با سنسور قطب نمای دیجیتالی، تیکاف و لندینگ و قابلیت مانور 360 درجه ای دارد. زمان پرواز آن ۲۲ دقیقه است و این مداومت پروازی در این محدوده قیمتی خارق‌العاده است. لازم بذکر است این زمان پرواز را از باتری لیتیوم پلیمر خشابی دو سلول با ظرفیت 2600mAh بهره می‌برد. اگر از دوربین‌های با کیفیت ورزشی و اکشن کمرا مانند گوپرو و Eken و برندهای دیگر استفاده می‌کنید کوادکوپتر MJX B3PRO مناسب‌ترین گزینه برای شما است. با وجود بازگشت خودکار با جی‌پی‌اس می‌توانید با اطمینان دوربین‌های گران‌قیمت خود را به مانت نصب آن متصل کنید.

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    19فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی