کوادکوپتر 200 هزار تومانی بخریم

کوادکوپتر 200 هزار تومانی بخریم

کوادکوپتر ارزان 200 هزار تومانی واقعیت داره؟

حتما خیلی از شما دنبال خرید کوادکوپتر ارزان حتی با قیمت فقط ۲۰۰ هزار تومان هستید. البته که قیمت مناسب در هر کالایی می‌تونه انگیزه را برای خرید بیشتر کنه و احساس خوشایندی رو به مصرف کننده بده. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که آیا واقعا کوادکوپتر ارزان ۲۰۰ هزار تومانی پیدا میشه؟ و اگر پیدا میشه آیا کیفیت مناسبی دارد؟ به ضرب‌المثل معروف زیر دقت کنید:

آنقدر پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم

بله! درسته که همه طرفدار خرید کوادکوپتر ارزان قیمت هستند، اما باید توجه داشته باشید که هر کالایی یک مقیاس قیمتی مربوط به خود را دارد. بعنوان مثال برای خرید باتری قلمی ۱۰۰ هزار تومان پول زیادی است و برای خرید خانه ۱۰۰ میلیون تومان پول بسیار کمی است.

مقیاس قیمت کوادکوپترها و انواع هلیشات

اگر به دنبال کوادکوپتر ارزان قیمت برای شروع پرواز و آشنایی با تصویربرداری هوایی هستید، بسیار هم عالیست اما دقت داشته باشید که کیفیت ساخت در کواد کوپتر بسیار بسیار پر اهمیت است. حداقل هزینه‌ای که می‌توانید برای خرید کواد کوپتر با قیمت مناسب بکنید بین 70$ تا 120$ است. در غیر اینصورت به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر کمتر از این قیمت بخواهید خرید کنید، هرگز پولتان را دور نریزید. تصویر کنید کوادکوپتر دویست هزار تومانی با قیمت دلار امروز یک پهپاد 7$ دلاری است. آیا بنظر شما منطقی بنظر میرسه که قیمت یک کواد کوپتر اندازه‌ی قیمت یک ساندویچ باشه؟!

کوادکوپتر بدون اسم و برندهای متفرقه نخرید!

بارها و بارها در این خصوص مطلب منتشر کردیم. هم در شبکه‌های اجتماعی تاکید کردیم و هم در مشاوره‌ها یادآور شدیم که:

هرگز کوادکوپترهای بدون اسم و یا برند متفرقه (No Name) نخرید

حالا دلیلش چیه؟! بزرگترین مشکل پهپادهای متفرقه نداشتن خدمات پس از فروش و پیدا نشدن قطعات یدکی آن‌ها است. مخصوصا قطعات یدکی در هلیشات خیلی خیلی اهمیت دارد. مورد بعدی کیفیت بسیار بد ساخت است. شاید آن پهپاد برای شما ظاهر فریبنده و دلربایی داشته باشد و یا مثلا از طراحی آن خوشتان آمده باشد و حتی در برخی موارد احساس می‌کنید کیفیت بدنه خیلی خوب است؛ اما توجه داشته باشید که موتورهای آن کواد کوپتر قطعا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و احتمالا در همان پروازهای اولیه بسیار داغ می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند. و از آن مهم‌تر اینکه در صورت سوختن موتور، شکستن ملخ، خراب شدن بورد مرکزی و هرگونه مشکل دیگه، اصلا قطعات برندهای متفرقه یا No Name اصلا پیدا نمی‌شود.

با دیدن کلمه Drone تصمیم به خرید نگیرید

دقت داشته باشید که Drone به معنای پهپاد است و اصلا برند نیست. این موضوع بارها توسط عام مردم به غلط تصور شده است و چون روی جعبه آن برند متفرقه نوشته شده Drone تصور می‌کنند که آن پهپاد اورجینال و صاحب برند و معتبر است.

اصلا کدوم برندها کوادکوپتر ارزان با کیفیت دارن؟

برای دیدن محصولات با کیفیت و ارزان قیمت می‌توانید کوادکوپترهای 4DRC و یا محصولات پروازی ZLRC را ببینید. قطعا انتخاب برندهای شناخته شده از بین هزارا برند متفرقه، امتیازات خاص خود را دارد.

نحوه انتخاب و خرید کوادکوپتر ارزان

برای خرید کوادکوپتر ارزان قیمت می‌توانید به صفحه مختص آن در فروشگاه iPahbad مراجعه نمایید. کارشناسان ما نیز آماده‌ی ارایه مشاوره رایگان به شما در این زمینه هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    12شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی