آیا هلی شات DJI Air 2S ارزش خرید دارد؟

آیا هلی شات DJI Air 2S ارزش خرید دارد؟

بایدها و نبایدهای خرید هلی شات مویک ایر ۲ اس

در ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۰ ، کمپانی DJI دست به رونمایی از محصولی با نام DJI Mavic Air 2S زد. این هلیشات که ادامه‌ی راه مویک ایر و ایر ۲ را پیش گرفته است، همچون عادت همیشگی دی‌جی‌آی با مقداری تغییرات بنیادی و پیشرفته‌تر شدن، معرفی و روانه بازار شده است. اما انتخاب این محصول چقدر می‌تواند صحیح باشد؟ آیا تمامی نیازهای ما را برطرف خواهد کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات را با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد. بطور کلی اگر به دنبال محصولی هستید که کیفیت تصویربرداری بسیار بسیار بالایی را به شما ارایه دهد و همینطور زمان پرواز مناسبی داشته باشد و بورد ارسال تصویر آن نقص نداشته باشد، انتخاب و خرید DJI Air 2S کاملا صحیح و هوشمندانه است. شاید بگید بجای این محصول می‌توان مویک ۲ پرو را خرید یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که بله درست است که مویک ۲ پرو یک گزینه دوم برای انتخای شما است، اما موضوع قیمت یک امر بسیار مهم در زمینه خرید اصولی کواد کوپتر است و خوشبختانه پهپاد DJI Air 2S از قیمت بسیار مناسبی (با توجه به امکاناتش) برخوردار است. در ادامه چراهای خریدن و نخریدن این پهپاد را توضیح خواهیم داد.

مشکلات و نکات منفی DJI Air 2S

سنسور عدم برخورد از چپ و راست ندارد ریموت کنترل آن مانیتور سرخود ندارد
۵۹۵ گرم وزن پرنده نداشتن شارژر فندکی خودرویی

لازم به یادآوری است که نکاتی که تحت عنوان امتیازات منفی به این پهپاد داده شده است، می‌تواند خیلی اهمیت نداشته باشند. بعنوان مثال چندین سال است که دی‌جی‌آی در محصولات خود شارژر فندکی برای خودرو قرار نمی‌دهد اما ما در اینجا کاملا ریز بینانه عمل کرده‌ایم و تمامی مواردی که شاید مورد توجه افراد بسیار سخت‌گیر قرار بگیرد را نیز عنوان کرده‌ایم.

چرا DJI Air 2S بخریم؟ (ویژگی‌های مثبت)

سنسور 1 اینچی دوربین کیفیت تصویربرداری 5.4K
تصویربرداری 60 فریم در ثانیه با 4K سنسور عدم برخورد از جلو/عقب/بالا/پایین
بورد رادیویی 18.5 کیلومتر بورد ارسال تصویر همزمان 12 کیلومتر
دوربین و گیمبال آلومینیوی قیمت مناسب‌تر از مویک ۲ پرو
عکس برداری 20 مگاپیکسل حافظه داخلی 8 گیگابایت

سوالات متداول درباره هلی شات DJI Mavic Air 2S

کارشناسان آی‌پهباد در این قسمت به بخشی از سوالات متداول درباره هلی شات DJI Mavic Air 2S پاسخ داده‌اند که اطلاعات و تجربیات خوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

مویک ایر ۲ اس بخرم یا مویک ۲ پرو ؟ کدام بهتر است ؟

با توجه به سنسور یک اینچی در پهپاد مویک ایر ۲ اس، برای افرادی که تازه می‌خواهند یک پهپاد حرفه‌ای بخرند، DJI Mavic Air 2S پیشنهاد می‌شود.

این پرنده سنسور عدم برخورد از سمت چپ و راست نداره ! مشکلی ایجاد نمیکنه ؟

بطور کلی سنسور عدم برخورد با موانع در کوادکوپترها و هلیشات‌ها یک آیتم نیمه کاربردی تلقی می‌شود. بدلیل اینکه کوادکوپتر همیشه در آسمان در حال پرواز است. مخصوصا در این نوع پرنده‌های حرفه‌ای که قطعا افرادی که با آن‌ها کار می‌کنند سن معقولی دارند و بچه سال نیستند. به اعتقاد تیم ما بطور کلی سنسور جلو گاهی می‌تونه مفید باشه اما باقی سنسورها خیلی نقش کاربردی در کوادروتور ندارد.

Mavic Air 2S خیلی جدیده. آیا برای خدمات  و قطعات به مشکل نمی‌خورم ؟

حداقل در مورد فروشگاه آی‌پهباد این مورد کاملا حل شده است. چرا که در فروشگاه iPahbad تعمیرات تخصصی پهپادها (هرچند جدید) انجام می‌شود و همینطور تامین قطعات یدکی اورجینال DJI بلافاصله پس از موجود شدن کالا، امکان‌پذیر است. بنابراین در این زمینه جای هیچگونه نگرانی برای کاربران و اعضای باشگاه مشتریان آی‌پهباد نیست.

مقایسه مویک ایر ۲ اس با دیگر پرنده‌های همرده

در تصویر زیر، پهپاد DJI Air 2S با کوادکوپترهایی همچون مویک ایر ۲ و همینطور مویک ۲ پرو مقایسه کلی شده است. شما در یک نگاه می‌توانید تفاوت این سه را براحتی درک کنید. دقت داشته باشید که تفاوت‌های جزیی دیگری نیز بین این سه وجود دارد که در اینجا نیامده است اما بطور کلی فاکتورهای عمومی مقایسه کوادکوپتر در این تصویر مشخصا به شما ایر ۲ اس را بخوبی می‌شناساند.

مقایسه مویک ایر ۲ اس با دیگر پهپادهای دی جی آی مویک

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    27فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی