کوادکوپتر برای نوروز ۱۳۹۹ (راهنمای خرید کوادکوپتر)

کوادکوپتر برای نوروز ۱۳۹۹ (راهنمای خرید کوادکوپتر)

نوروز ۱۳۹۹ را با کوادکوپتر از آسمان تصویربرداری کنیم

تعطیلات نوروزی همیشه مملو از شادی و شور بوده است. اغلب مردم علاقه دارند که این شادی و شور را تصویربرداری کنند تا همیشه در یادها و خاطره‌هایشان بماند. همانطور که دیدن ویدیوهای قدیمی به ما یک لذت بیشمار می‌دهد، باید برای یادآوری لحظات کنونی در آینده، تصاویر امروز را نیز ثبت کنیم. امروزه انواع کوادکوپتر در تصویربرداری هوایی استفاده می‌شوند که متاسفانه بدلیل تنوع بسیار بالایی که دارند، انتخاب خرید آن‌ها برای ما کمی مشکل بنظر برسد. در این مطلب به زبان ساده شما را برای خرید کوادکوپتر مناسب و داشتن تجهیزات تصویربرداری هوایی یا هلی شات در تعطیلات نوروزی و سفرهای تفریحی راهنمایی خواهیم کرد. در ادامه با تکنسین‌های آی‌پهباد باشید.

چگونه کوادکوپتر مناسب انتخاب کنیم

برای خرید کوادکوپتر دو مورد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. که  هرکدام را برای شما توضیح خواهیم داد. در سفرهای نوروزی معمولا به دو صورت از کوادکوپترها استفاده می‌کنند. یک مورد برای کودکان و نوجوانان که معمولا از کوادکوپترهای ارزان استفاده می‌شود و صرفا برای آموزش و یادگیری پرواز و تصویربرداری به کار می‌روند و مورد دوم استفاده‌ی دوستان و خانواده‌ها برای تصویربرداری هوایی و به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی است.

  • خرید هدیه برای کودکان

اگر قصد دارید برای کودکان خود هدیه نوروزی بخرید می‌توانید از محصولات ارزان قیمت را در قسمت کوادکوپتر ارزان مانند کوادکوپتر سایما استفاده کنید که هم کیفیت مطلوب و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و نوجوانان براحتی می‌توانند با آن‌ها آزمون و خطا کنند. محصولاتی که در جدول آمده است از نمونه‌های شاخص این دسته است که از استقبال خوبی برخوردار بوده‌اند:

Syma X27 Syma X26 Syma Z1
Syma W1 Syma X25 PRO Syma X8 PRO

  • خرید کوادکوپتر خانوادگی برای تعطیلات نوروزی و سفر

همانطور که گفته شد برخی از خانواده‌ها تمایل به خرید کوادکوپتر دوربین دار برای سفرهای نوروزی خود را دارند و قصد دارند که تصویربرداری با کیفیتی از مسافرت خود داشته باشند و فیلم هلی شات را برای دوستان و اقوام نزدیک خود بفرستند و لحظات شاد خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارند. برای این دسته پیشنهاد می‌شود از محصولات دوربین دار نیمه حرفه‌ای استفاده شود که قیمت مناسبی دارند و در عین حال کیفیت آن‌ها خیلی بیشتر از کوادکوپترهای مبتدی است. در جدول زیر نمونه‌های شاخص این دسته را برای شما نوشته‌ایم:

MJX Bugs 3 PRO MJX Bugs 5W MJX Bugs 4W
SJRC F11 PRO Syma X8 PRO Syma W1

محصول دیگری که در این دسته قرار می‌گیرد، کوادکوپتر MJX Bugs 4W است که طراحی و پرفورمنس آن بسیار خارق‌العاده بوده و همین موضوع باعث شده تا یکی از پرفروش‌ترین محصولات در جهان شده است.

  • خرید کوادکوپتر مسافرتی با کیفیت بالا و تصویر سینمایی

در جدول زیر نام سه محصول با کیفیت بسیار بالای تصویربرداری آمده است که هم قیمت به نسبت مناسبی دارند و هم کیفیت آن‌ها بسیار بالا است. تصویربرداری محصولات این قسمت بسیار نرم بوده و یک هلی شات سینمایی را در اختیار خواهید داشت. باید توجه داشت که قیمت این دسته کوادکوپتر حرفه ای بالاتر از محصولات دیگر است اما اگر در زندگی به دنبال کیفیت خوب و ساخت مرغوب هستید، در انتخاب محصولات این قیمت تردید نکنید.

DJI Mavic Mini Xiaomi Fimi A3 DJI Mavic 2 PRO

ثبت تصاویر و لحظات در تعطیلات با هلی شات

لذت تصویربرداری هوایی در سفر، یکی از لذت‌های مدرن دنیای تصویربرداری با هلی شات است. زاویه دید جدید و ترکیب اجزای زمین از آسمان، جذابیت بسیار بالایی دارد. افرادی که طبیعت‌گردی می‌کنند و یا سفر زیاد می‌روند و به نوعی یک ویدیو بلاگر هستند، می‌توانند از کوادکوپتر استفاده‌ی بسیار زیادی کنند. هلی شات برای این دسته از افراد مانند یک دوربین همراه و قابل حمل واجب است که در هرجا بتوانند محیط اطراف خود را از زاویه‌ای جدید تصویربرداری کنند. نمونه‌ای از تصاویر هوایی با کیفیت را در ادامه ببینید.

خرید هلی شات و کوادکوپتر از آی‌پهباد همراه گارانتی و خدمات

فروشگاه iPahbad از سال ۱۳۹۴ تا کنون بصورت تخصصی در زمینه‌ی پهپاد، کوادکوپتر، هلی شات، لرزشگیر و انواع دوربین ورزشی در حال فعالیت است. تمرکز بیشتر این مجموعه بر روی ربات‌های پرنده است و تاکنون موفق به ساخت ربات‌های پرنده‌ی پیشرو و اصطلاحا آوانگارد نیز شده است. آی‌پهباد صرفا یک فروشگاه نیست و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص هوا-فضا و همچنین جمعی از مهندسین طراح یکی از پیش‌رونده‌ترین تیم‌های کشور در زمینه‌ی ربات‌های پرنده است. امتیاز خرید کوادکوپتر از آی‌پهباد شامل امتیازاتی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • گارانتی و ضمانت

کلیه محصولات در آی‌پهباد دارای ضمانت سلامت و اصالت کالا هستند. بطور کلی محصولات پروازی بدلیل وجود امکان تصادف توسط خطای خلبان شامل گارانتی نمی‌باشند.اما مهلت تست کالا، تامین قطعات یدکی، ارایه تخفیف برای باشگاه مشتریان و همچنین آموزش از جمله امتیازاتی است که توسط iPahbad به مشتریان ارایه خواهد شد.

  • مهلت تست کالا

در آی‌پهباد پس از تحویل کالای مورد نظر، مدت ۷ روز مهلت تست محصول را دارید تا درصورت وجود هرگونه مشکل بتوانید مجموعه را در جریان قرار دهید و مشکل را برطرف نمایید. اگر به هر دلیلی دستگاه شما دچار خرابی بود، می‌توانید آن را مرجوع نمایید و آی‌پهباد آن کالا را برای شما تعویض خواهد کرد.

  • خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش همانطور که از اسمش پیداست مربوط به یک سری خدمات می‌شود که پس از خرید کوادکوپتر از آی‌پهباد شامل شما خواهد شد. خدماتی مانند آموزش و رفع هرگونه مشکل کاربران در زمینه‌ی کوادکوپتر و ربات‌های پرنده توسط تیم فنی و تکنسین‌های مجموعه به مشتریان ارایه خواهد شد.

  • تعمیرات تخصصی و لوازم جانبی و یدکی

فروشگاه آی‌پهباد، با تیم فنی و تکنسین‌های پرواز، تعمیرات تخصصی در زمینه انواع مالتی‌روتور و پهپاد را نیز انجام می‌دهد. بطور کلی کوادکوپترها در پرواز کردن همیشه در خطر تصادف (بر اثر خطای انسانی) هستند. در چنین مواردی تعمیرات و تامین قطعات یدکی کوادکوپتر از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    6اسفند
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی