معرفی Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom توسط DJI

زمان رونمایی از Mavic 2 Pro و DJI Mavic 2 Zoom فرا رسید. در تاریخ 23.8.2018 معادل یکم شهریور 1397 شمسی ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران این دو محصول توسط DJI رونمایی و معرفی شد.
معرفی Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom توسط DJI

رونمایی DJI از مویک 2 پرو و مویک 2 زوم

ماه گذشته شرکت DJI رونمایی از هلی شات بدون سرنشین خود را به تعویق انداخت اما این انتظار بلاخره به پایان رسید و ما این هفته شاهد رونمایی از نسل جدید کواد کوپتر بدون سر نشین این شرکت خواهیم بود. تاریخ رونمایی از این پرنده ی خوش ساعت 10 اوت ساعت 10 صبح خواهد بود.

دلیل تاخیر رونمایی Mavic 2 Pro چه بود؟

DJI در آخرین لحظات باقی مانده به رونمایی این محصول در ماه گذشته تصمیم گرفت تا در نرم افزار آن تغییراتی به وجود آورد و به همین دلیل حاضر شد یک ماه رونمایی از کوادکوپتر Mavic 2 Pro را به تاخیر اندازد.

پخش زنده رونمایی مویک 2 پرو

اطلاعات زیادی در رابطه با رونمایی از این کوادروتور کنترلی در دست نیست و تا به این لحظه مشخص نشده که آیا DJI قصد پخش زنده از رونمایی محصول جدید خود را دارد یا خیر اما این وعده را به شما می دهیم تا در صورتی که فیلمی از مراسم رونمایی این محصول زیبا و دوست داشتنی منتشر شد آنرا در همین صفحه برای شما به نمایش گذاریم.

رونمایی از مویک 2 پرو و مویک 2 زوم به صورت همزمان

اطلاعات به دست آمده در رابطه با رونمایی جدید شرکت DJI نشان دهنده ی آن است که این شرکت قصد دارد در یک رونمایی تاریخی دو مدل از مویک های خارق العاده ی خود را رونمایی کند. نام یکی از این دو مدل Mavic 2 pro و دیگری Mavic 2 zoom می باشد که امشب به صورت همزمان شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود.

تصاویر DJI Mavic 2 ZOOM

مطمئنا شما نیز به عنوان یکی از طرفداران محصولات کمپانی DJI مایلید تا تصاویر مربوط به جدید ترین محصولات منتشر شده ی این شرکت را ملاحظه نمایید از این رو برای شما تصاویر DJI Mavic 2 ZOOM را در ادامه قرار خواهیم داد امیدواریم از دیدن آنها لذت ببرید.

تصاویر Mavic 2 PRO

آی پهباد به عنوان اولین وب سایت فارسی زبان که تصاویر مربوط به Drone های جدید کمپانی DJI را به نمایش میگذارد مفتخر است تا اعلام دارد شما بازدید کنندگان گرامی همینک میتوانید تصاویر DJI Mavic 2 PRO در ادامه ی همین مطلب مشاهده نمایید.

تصاویر منتشر شده از Mavic 2 PRO DJI نشانده ی آن است که کمپانی DJI در این مدل از کوادکوپترهای خود تلاش کرده است تا در مسیر DJI MAVIC حرکت کرده و تنها به تغییرات جزئی در این مدل پیشرفته بسنده کرده است. چیزی که از ظاهر این کواد کوپتر کنترلی مشخص است این است که DJI بیشترین تمرکز خود را صرف تولید بدنه ی آیروداینامیک این کوادکوپتر کرده است که مطمئنا پس از رونمایی از آن شاهد تفاوت های پروازی این مدل با مدل DJI Mavic خواهیم بود.

دوربین کوادکوپترهای DJI  Mavic 2 PRO و DJI Mavic 2 ZOOM

بسیاری از کارشناسان حوزه مالتی روتور کنترلی معتقدند که استفاده از چنین دوربینی برای این Drone مانند قرار دادن یک فیل در یک اتاق کوچک می باشد. دوربین DJI Mavic 2 PRO بسیار بزرگ تر از سری قبلی خود یعنی DJI Mavic Pro در نظر گرفته شده است و این تنها یک چیز را میرساند آن هم این است که شایعه ی قرار دادن سنسور دوربین 1 اینچی بر روی دوربین Mavic 2 PRO شایعه نبوده و کاملا واقعی است. با توجه به تغییراتی که در ساخت بدنه ی DJI Mavic 2 PRO ایجاد شده است مطمئنا کارشناسان DJI با در نظر گرفتن شرایط خاصی این دوربین را برای این مدل در نظر گرفته اند تا در هنگام پرواز به مشکل برنخورد. باید صبر کرد و دید در رونمایی از این پرنده ی خارق العاده چه پیش خواهد آمد.

آنچه از تصاویر پیداست این است که DJI یک دوربین دوم در بدنه ی Mavic 2 PRO DJI به کار برده است. از روی تصاویر به سختی می توان وجود دوربین دوم را تایید کرد اما بعید نیست که کمپانی DJI برای اینکه شما در هنگام پرواز دید بهتری به طریفین هماپیمای کنترلی خود داشته باشید این دوربین را در عقب کواروتورهای شما در نظر گرفته شده باشد.

کنترلر رادیویی Mavic 2 PRO

با دقت به کنترل رادیویی Mavic 2 PRO نگاه کنید. بر روی این رادیو کنترلر یک دکمه ی رکورد قرار دارد و در طرف دیگر آن دکمه ای است که احتمالا حالت های مختلف پروازی این هماپیمای کنترلی را تعیین می کند. ال سی دی قرار داده شده بر روی رادیو کنترل این کواد کوپتر باعث میشود تا شما بتوانید اطلاعات Mavic 2 PRO در لحظه ملاحظه نمایید.

در پایین رادیو کنترل دستگاه یک پورد یو اس بی C در نظر گرفته شده است که از آن برای انتقال اطلاعات و همچنین شارژ رادیو کنترل استفاده نمود.

نقاشی Mavic 2 PRO

در تصویری که در زیر میبینید یک نقاشی ثبت شده است که خبر از یک اختراع ثبت شده می رساند. با توجه به تصویر که تنها قسمت بالایی مولتی روتور را نشان میدهد میتوان اینطور برداشت کرد که باتری دستگاه قابل جدا شدن می باشد اما با وجود قدیمی بودن تصویر نمیتوان صد در صد بر روی این قضیه اطمینان داشت و شاید DJI در این نسخه از مالتی روتر کنترلی خود از باتری همراه دستگاه استفاده کرده باشد و قابلیت جدا سازی را از آن حذف نموده باشد.

DJI Mavic 2 PRO Drawing

دوربین دوم

آنچه در تصاویر مشخص است این است که دوربین دومی بر روی این کوادکوپتر در نظر گرفته شده است اما این امکان وجود دارد با توجه به اینکه از این دوربین به عنوان دوربین اصلی استفاده نمیشود از کیفیت پایین تری نسبت به دوربین اصلی برخوردار باشد.

قالبیت حمل لوازم جانبی توسط

اگر با دقت به تصاویر دقت کنید خواهید دید که فضایی در قسمت بالایی DJI Mavic 2 PRO در نظر گرفته شده است که احتمالا فضایی برای حمل لوازم جانبی مانند سنسور مادون قرمز و یا ماژول تصویر برداری 3D خواهد بود.

ماژول ال ای دی بزرگ

بر روی بدنه ی DJI Mavic 2 PRO یک ماژول ال ای دی بزرگ دیده میشود که شاید برای آن در نظر گرفته شده است تا در صورتی که این پهپاد کنترلی توسط نیروهای امدادی مانند آتش نشان ها و نیرو های پلیس مورد استفاده قرار گرفت بتوان از این پرنده در هنگام عملیات استفاده نمود و در شرایط نا مساعد نیز با چراغ های مشخص ال ای دی به کار رفته در این ربات پرنده کنترلی بتوان آنرا به راحتی در آسمان مشاهده نمود.

خرید هلی شات Mavic 2 Pro و Zoom

شما می‌توانید بزودی در ایران این محصول را از آی‌پهباد تهیه فرمایید. خرید این کوادکوپترها در آی‌پهباد شامل آموزش و تامین و نگهداری قطعات یدکی خواهد بود.

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    1تیر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی