پهپادی با قابلیت حمل انسان

پهپادی با قابلیت حمل انسان

ساخت پهپادی با قابلیت حمل انسان

یک شرکت نروژی سازنده Drone به نام Griff 300 تولید کرده است که قادر است تا ۲۲۵ کیلوگرم بار را حمل کند و قابلیت جابه جایی انسان را نیز دارد. در ضمن شرکت سازنده قصد دارد در آینده مدل های قدرتمندتری از این پهپاد را نیز تولید کند.

پهپادهای پره دار دارای دو نوع هستند. که شامل پهپادهای کوچکی که برای انتقال و تحویل اجناس فروشگاه اینترنتی آمازون به نقاط مختلف، مورد استفاده می گیرند و همچنین هلیکوپترهای بدون خلبانی که هم اندازه هلیکوپترهای واقعی هستند، می شوند؛ اما به تازگی نوع جدیدی از این پهپادها تولید شده است که کاربرد آن چیزی بین این دو است. یک شرکت نروژی به نام Griff Aviation پهپادی به نام Griff 300 را تولید کرده است که وزن آن ۷۵ کیلوگرم است و قادر است تا ۲۲۵ کیلوگرم بار را حمل کند.

پهپاد Griff 300 یک پهپاد هشت پره ای است که نیروی هر یک از پره ها توسط یک موتور جداگانه تأمین می شود. این پهپاد شگفت انگیز بسته به مقدار باری که حمل می کند، با هر بار شارژ می تواند بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه پرواز کند.

این پهپاد به صورت دستی توسط یک ریموت کنترل از روی زمین بلند می شود. در ضمن می توان یک کابین شبیه به کابین های هلیکوپتر نیز بر روی این پهپاد قرار داد.

می توان برای حمل بار توسط این پهپاد، وسیله ای شبیه به باربند خودرو نیز بر روی آن نصب کرد. همچنین امکان تجهیز این پهپاد به حسگرها و چند وسیله دیگر نیز وجود دارد؛ اما مزیت اصلی این پهپاد که آن را منحصر به فرد می کند، امکان جابه جایی انسان به وسیله آن است. این پهپاد می تواند برای جابه جایی نیروهای نظامی، آتش نشانان و اعضای گروه های تجسس به کار گرفته شود.

قیمت خرید کوادکوپتر Griff 300 چگونه است

تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت خرید کوادکوپتر گریف ارائه نشده است. لازم به ذکر است که شرکت Griff Aviation قصد دارد مدلی قدرتمندتری از این پهپاد به نام Griff 800 را نیز عرضه کند که قادر است تا ۸۰۰ کیلوگرم بار را حمل کند. در ضمن این شرکت در نظر دارد در آینده مدل های قدرتمندتری از این پهپاد را نیز تولید کند.

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    30تیر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی