هلی شات GDU O2 PLUS برای رقابت با MAVIC به بازار می‌آید

هلی شات GDU O2 PLUS برای رقابت با MAVIC به بازار می‌آید

معرفی یک هلی شات تازه وارد برای مویک پرو

کمپانی GDU Technology در کنفرانس بین المللی پرنده‌های بدون سرنشین از نوع هلی شات که در نوادا تگزاس برگزار شد از آخرین دستاورد خود یعنی ربات پرنده GDU O2 رونمایی کرد. این شرکت چینی در آخرین محصول خود قابلیت هایی را قرار داده است که سبب شده کارشناسان آن را همپای پرنده محبوب کمپانی DJI یعنی مویک پرو بدانند و آن را رقیبی جدی برای آن تلقی کنند.

ویژگی‌ها و نگاهی نزدیک‌تر

از ویژگی‌های اصلی این پرنده می‌توان به ابعاد کوچک، دوربین 4K و گیمبال 3 محوره آن اشاره کرد. قابلیت هایی در این پرنده قرار داده شده که برای اولین بار است بر روی یک دِرون آنها را می بینیم. این ربات پرنده می تواند به صورت تایم لپس و اسلوموشن بدون نیاز به ویرایش فیلمبرداری کند. همچنین برای اولین بار است که بازوها و ملخ ها از بدنه ی اصلی کواد کوپتر خارج می شوند. جنس این بازوها از آلیاژ آلومینیوم است تا علاوه بر استحکام، وزن کمتری داشته باشد. در زیر پرنده نیز ضامنی وجود دارد و رادیوکنترلر در زیر پرنده قرار گیرد تا حمل و نقل آن بسیار راحت صورت گیرد.

حال به جزئیات این پرنده بپردازیم. وزن این ربات تنها 1.63 کیلوگرم است و با یک بار شارژ توانایی 20 دقیقه پرواز مداوم را دارد. بیشینه سرعتGDU O2 ، 54 کیلومتر بر ساعت است و دارای سیستم های ناوبری GPS و GLONASS است. همچنین این رنده به مانند رقبای خود از سیستم تشخیص مانع بهره می برد و برای ایجاد پرواز ایمن قابلیت اتصال به 20 ماهواره را دارد. دوربین این پرنده 13 مگاپیکسل است و  دارای سنسور 1.3 اینچی می باشد که توانایی فیلمبرداری 4K با رزولوشن 2160در3860 در 25 و 30 فریم بر ثانیه را دارد. پردازنده پرقدرت Qualcomm 801 snapdragon پردازش تصاویر با کیفیت بالا، اتصال سریع GPS و برد پروازی 6.4 کیلومتری را فراهم می سازد. با متصل کردن تلفن همراه به رادیو کنترلر می توان به راحتی هدایت پرنده را بر عهده گرفت هم البته هدایت پرنده به تنهایی با استفاده گوشی نیز امکان پذیر است و مانند پرنده مویک شما بلافاصله بعد از تصویربرداری می توانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

از این پرنده دو نسخه GDU O2 و GDU O2 plus تولید خواهد شد که GDU O2 حافظه داخلی 16 گیگاباتی دارد که شعاع پروازی آن حدود 1 کیلومتر است و فرکانس رادیو کنترلر آن 5.8 GHZ است در حالی که GDU O2 plus حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و شعاع پروازی آن 6.4 کیلومتر و فرکانس رادیو کنترلر آن  GHZ 2.4 می‌باشد.

رقابت های صورت گرفته در دنیای تکنولوژی همواره سبب پیشترفت و ترقی محصولات و کاهش قیمت های آن شده است و باید دید تا چه حد این پرنده توان رقابت با کمپانی محبوب dji که به نحوی اولین در این عرصه بوده است را داراست.


در زیر تیزر تبلیغاتی این ربات پرنده را خواهید دید:

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    28شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی