عینک گاگلز آر ای DJI Goggles RE

عینک گاگلز آر ای DJI Goggles RE

DJI Goggles RE عینکی برای مسابقات کوادکوپتر

امروزه مسابقات کوادکوپتر ریس یا همان کواد کوپتر مسابقه‌ای رونق بسیاری گرفته‌اند و با استقبال علاقمندان پرواز مواجه شده است . در سراسر دنیا مسابقات پروازی بطور رسمی برگزار می‌شود که در اکثر این مسابقات مقام‌های اول تا سوم دارای جوایز نقدی و کاپ قهرمانی هستند . یه همین دلیل است که شرکت‌های بزرگی مثل DJI این نوع کاربران را هدف قرار داده‌اند و تصمیماتی برای تامین قطعات مورد نیاز این یوزرها اتخاذ کردند.

پس از طرح موفق عینگ واقعیت مجازی گاگلز DJI Goggles اینبار دست به تولید ورژن جدیدی از این عینک‌ها زده است که مخاطبان آن خلبانان کوادکوپترهای مسابقه‌ای هستند.

عینک گاگلز DJI Goggles RE برای مسابقات کوادکوپتر

عینک جدید DJI با نام DJI Goggles RE معرفی شده است که پسوند RE مخفف Racing Edition به معنای نسخه مسابقه است . اینظور که مشخص است DJI روز به روز درحال فتح عرصه‌های متفاوت از صنایع هوایی است.

این عینک با کوادکوپترهای غیر DJI هم سازگار است و می‌توان همزمان دو عینک Goggles RE مختلف را به همدیگر متصل کرد و دو نفره به تماشای تصاویر ارسالی نشست

شاید در اولین برخورد احساس کنید که عینک گاگلز شباهت زیادی به عینک‌های سه بعدی واقعیت مجازی دارد، اما اگر آن را بر روی چشم بگذارید متوجه تفاوت‌های بنیادی آن خواهید شد. بزرگترین تفاوت عینک گاگلز با عینک‌های VR این است که به کاربران اجازه می‌دهد تا کوادکوپتر خود را از طریق حرکت دادن سرشان کنترل کنند. گاگلز امکان دیدن تصویر از زاویه دید کواد کوپتر را به شما می‌دهد و با استفاده از آن چشم و ذهن شما تبدیل به پرنده‌ای می‌شود که درحال پرواز است. شرکت DJI اعلام کرده است که هدست Goggles RE را در اواخر سال 2017 وارد بازار خواهد کرد.

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    8آذر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی