کوادکوپتر های Bugs کمپانی MJX

کمپانی MJX R/C محصولات حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای خود را با نام BUGS معرفی می‌کند و آن‌ها را بصورت سری با عدد مشخص می‌کند. کوادروتورهای باگز همگی دارای موتور براشلس هستند و با توجه به نوع و سری ساخت آن‌ها ...
کوادکوپتر های Bugs کمپانی MJX

کوادکوپتر های Bugs محصول MJX

کمپانی MJX R/C محصولات حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای خود را با نام BUGS معرفی می‌کند و آن‌ها را بصورت سری با عدد مشخص می‌کند. کوادروتورهای باگز همگی دارای موتور براشلس هستند و با توجه به نوع و سری ساخت آن‌ها، مشخصات فنی و کاربردهای آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. این کوادکوپتر ها در سری‌های زیر تولید و روانه بازار شده است :

  1. کوادکوپتر MJX R/C Bugs 2
  2. کوادکوپتر MJX R/C Bugs 3
  3. کوادکوپتر MJX R/C Bugs 5
  4. کوادکوپتر MJX R/C Bugs 8
  5. کوادکوپتر MJX R/C Bugs 10

هر یک از سری‌های باگز مشخصات و ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارا بوده و شامل نسخه‌های متفاوت و  آپشن‌های پروازی، موتوری و تصویری می‌باشند. در ادامه قصد داریم به معرفی سری های مختلف و زیر مجموعه های آن پرداخته و تفاوت های اساسی هر کدام از کوادکوپتر های زیر مجموعه های مختلف را برایتان شرح دهیم ، پس دعوت می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

کوادکوپتر MJX Bugs 2

سری 2 از کوادکوپترهای Bugs کمپانی MJX R/C در سه مدل مختلف یعنی 

  1. MJX Bugs 2 C
  2. MJX Bugs 2 W
  3. MJX Bugs 2 SE

تولید و روانه بازار شده اند. برای توضیح بهتر هر کدام را مختصرا در بخش های جداگانه بررسی کرده و تفاوت های اساسی آن ها با یکدیگر را بیان خواهیم کرد.

کوادکوپتر MJX Bugs 2 C

کوادکوپتر MJX Bugs 2 C از کوادکوپتر های باگز سری 2 کمپانی MJX از چهار موتور براشلس و یک دوربین سرخود با کیفیت ضبط فول اچ دی و نرخ 30 فرم بر ثانیه بهره می برد که البته دوربین موجود بر روی ماتلی روتر فاقد قابلبت ارسال زنده تصاویر بوده و این مورد خود سبب تمایز کوادکوپتر باگز 2 سی با سایر کوادکوپتر های این سری خواهد شد. کمپانی MJX علاوه بر موارد گفته شده بر روی باگز 2 سی از یک جی پی اس نیز بهره گرفته و به لطف وجود آن کوادکوپتر در سه حالت مختلف دقیقا به سمت محل پرواز خود باز خواهد گشت ، در دو حالت کوادکوپتر کاملا خودکار با توجه به شرایط (قبل از اتمام شارژ و یا خروج از محدوده کنترل) به محل اولیه پرواز بازگشته و در یک حالت با فشردن کلید مخصوص بازگشت به خانه بر روی ریموت کنترل توسط کاربر دقیقا به محل اولیه پرواز خود باز خواهد گشت.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 2 سی MJX Bugs 2 C

کوادکوپتر MJX Bugs 2 W

کوادکوپتر MJX Bugs 2 W دقیقا مشخصاتی شبیه به هم خانواده خود یعنی کوادکوپتر MJX Bugs 2 C دارد با این تفاوت که دوربین کوادکوپتر باگز 2 دبلیو از قابلیت ارسال زنده تصاویر بهره برده و در نتیجه حین پرواز می توان تصاویر ارسالی از سمت دوریبن را به صورت زنده مشاهده و در صورت نیاز ثبت و ضبط نمود. 

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 2 دبلیو MJX Bugs 2 W

کوادکوپتر MJX Bugs 2 SE

کوادکوپتر MJX Bugs 2 SE در واقع نمونه ضعیف تر شده ی کوادکوپتر MJX Bugs 2 W است ؛ چرا که این محصول از همه نظر شبیه کوادکوپتر باگز 2 دبلیو بوده و تنها دوربین آن از کیفیت کمتر یعنی کیفیت اچ دی و نرخ 25 فرم بر ثانیه برخوردار است.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 2 اس ای MJX Bugs 2 SE

گفتنی است اندازه کوادکوپتر های خانواده Bugs 2 کمپانی MJX تقریبا 26x26x7 سانتیمتر بوده و وزن هر سه نسخه با باتری و ملخ ها به 440 گرم خواهد رسید. از طرفی برد رادیویی ریموت کنترل آن ها نیز 1000 متر بوده و در نتیجه می توان کوادکوپتر ها را تا شعاع 1000 متر از خود دور نمود.

کوادکوپتر MJX Bugs 3

سری 3 از محصولات باگز ساخته MJX دارای سه نسخه است و بر خلاف سری 2 هیچکدام از نظر ظاهری شبیه به همدیگر نیستند. کوادکوپتر های باگز سری سه شامل محصولات زیر است:

  1. MJX Bugs 3
  2. MJX Bugs 3 H
  3. MJX Bugs 3 mini
  4. MJX Bugs 3 Pro

برای آشنایی بیشتر در ادامه ویژگی هرکدام از این سری از محصولات کمپانی MJX را به اختصار توضیح خواهیم داد.

MJX Bugs 3

کوادکوپتر MJX Bugs 3 اولین عضو سری 3 از کوادکوپتر های کمپانی MJX است که ما قصد معرفی آن را داشته و به طور خلاصه می توان آن را ساده ترین کوادکوپتر این دسته از کوادکوپتر های باگز از لحاظ امکانات دانست ، باگز 3 در کنار بهره گیری از موتور های براشلس ، قابلیت حمل دوربین به همراه گیمبال تا وزن 230 گرم را دارا بوده و بر روی خود از مانت و لرزشگیر جهت نصب آسان تر دوربین بهره می برد. گفتنی است که برد ریموت کنترل این کوادکوپتر بین 300 تا 500 متر بوده و می توان سرعت حرکت آن را در حالت کم یا زیاد نیز قرار داد.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 3 MJX Bugs 3

Bugs 3 H

کوادکوپتر MJX Bugs 3 H در واقع نمونه ارتقا یافته ی باگز 3 است که نسبت به باگز سه یک سری تغییرات جزئی رخ داده و در نتیجه نوع ریموت کنترل آن تغییر یافته و قابلیت حفظ ارتفاع خودکار نیز به آن اضافه شده است. البته برد ریموت کنترل کوادکوپتر باگز 3 اچ نیز کمی دستخوش تغییر شده وبر اساس گفته شرکت سازنده به 300 متر خواهد رسید.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 3 اچ MJX Bugs 3 H

Bugs 3 mini

کواد کوپتر MJX Bugs 3 Mini همانطور که از نامش به چشم می خورد عضو کوچک کوادکوپتر های باگز سری 3 است که از امکانات سرگرمی بیشتری نسبت به سایر هم خانواده های خود برخودار بوده و البته امکان حمل دوربین مجزا تا وزن محدود را نیز داراست. امکانات سرگرمی کوادکوپتر باگز 3 مینی Arco Mode و Angle Mode نام داشته و به کمک این دو قابلیت تجربه بی نظیری از پرواز را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 3 مینی MJX Bugs 3 Mini

Bugs 3 Pro

و اما کوادکوپتر Bugs 3 Pro از خانواده کوادکوپتر های سری 3 خانواده باگز کمپانی MJX در واقع کامل ترین کوادکوپتر در سری 3 از کوادکوپتر های باگز محسوب می گردد که در کنار بهره گیری از موتور های براشلس و قابلیت های حمل دوربین و قفل ارتفاع خودکار ، از جی پی اس داخلی نیز بهره برده و در نتیجه به کمک جی پی اس موجود در سه حالت مختلف دقیقا به محل پرواز خود بازخواهد گشت حالت اول ، بازگشت به محل اولیه پرواز با دستور کاربر : در این حالت به دستور کاربر کوادکوپتر به محل پرواز خود بازگشته و کوادکوپتر بدون فرمان کاربر هیچ گونه حرکتی نخواهد کرد ؛ حالت دوم ، بازگشت به محل اولیه پرواز در صورت خروج از محدوده کنترل : در این حالت در صورت خروج از محدوده کنترل کوادکوپتر کاملا خودکار به محل پرواز خود بازگشته و از مفقود شدن آن جلوگیری خواهد شد ، در حالت سوم نیز کوادکوپتر قبل از اتمام شارژ همانند حالت دوم کاملا خودکار به محل پرواز خود بازگشته و قبل از سقوط و مفقود شدن به محل پرواز خواهد رسید.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 3 پرو MJX Bugs 3 Pro

کوادکوپتر MJX Bugs 5 W

بر خلاف کوادکوپتر های سری 2 و 3 خانواده باگز کمپانی MJX سری 5 کوادکوپتر های باگز این کمپانی در حال حاضر تنها یک کوادکوپتر در زیر مجموعه خود دارد و آن کواد کوپتر MJX Bugs 5 W است که می توان آن چیزی شبیه به کوادکوپتر باگز 3 پرو دانست چرا که این کوادکوپتر تقریبا از همه جهات شبیه کوادکوپتر باگز 3 پرو بوده و تنها تفاوت آن را می توان در عدم وجود قابلیت حمل دوربین و گیمبال در کوادکوپتر MJX Bugs 5 W دانست. البته کوادکوپتر باگز 5 دبلیو فاقد دوربین نبوده و از یک دوربین سر خورد با کیفیت ضبط فول اچ دی و قابلیت ارسال زنده تصاویر بهره خواهد برد.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 5 دبلیو MJX Bugs 5 W

کوادکوپتر MJX Bugs 8

تا کنون دو محصول از  کوادکوپتر های باگز سری 8 کمپانی MJX ساخته و معرفی شده است. این دو محصول با نام های

  1. MJX Bugs 8
  2. MJX Bugs 8 Pro

راهی بازار شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 8 و باگز 8 پروMJX Bugs 8 And Bugs 8 Pro

این دو کوادروتور از نظر پلتفورم و فریم شبیه به هم هستند و تفاوت ظاهری آنها رنگ و طرح پوسته بالایی آن هاست. اما تفاوت اصلی بین این دو در مدل موتورهای براشلس و قابلیت های بیشتر در مدل پرو می باشد. به طور خلاصه می توان کوادکوپتر های سری 8 باگز از کمپانی MJX را کوادکوپتر هایی مخصوص مسابقه دانست چرا که هر دو عضو این خانواده سرعتی بالا داشته و با سرعت معادل 65 کیلومتر بر ساعت حرکت خواهند کرد. البته این کوادکوپتر ها قابلیت حمل دوربین را نیز دارا بوده و فاقد دوربین سرخورد می باشند. از طرفی برخلاف سایر کوادکوپتر های خانواده باگز کوادکوپتر های سری 8 کمپانی ام جی ایکس دارای یک عینک واقعیت مجازی جهت تجریه پرواز از نگاه یک پرنده بوده و دارای مانیتور مخصوص جهت نمایش زنده تصاویر نیز خواهند بود.

کوادکوپتر MJX Bugs 8

کوادکوپتر MJX Bugs 8 تمامی ویژگی های بالا را در خود جای داده و افزون بر ویژگی های گفته شده دارای تایم پرواز 12 دقیقه ای می باشد.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 8 MJX Bugs 8

کوادکوپتر MJX Bugs 8 Pro

و اما کوادکوپتر MJX Bugs 8 Pro قدرتمند ترین و کامل ترین کوادکوپتر از خانواده کوادکوپتر های باگز سری 8 کمپانی MJX است که افزون بر ویژگی های یاد شده و ویژگی ها گفته شده برای کوادکوپتر باگز 8 ، از قابلیت های Arco Mode و Angle Mode برای تجربه پروازی پر هیجان نیز برخوردار است.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 8 پرو MJX Bugs 8 Pro

کوادکوپتر MJX Bugs 10 H

همانند سری 5 کوادکوپتر های باگز کمپانی MJX سری 10 نیز در حال حاضر دارای یک عضو بوده و تنها عضو این خانواده MJX Bugs 10 H نام دارد. MJX Bugs 10 H در ظاهر شباهت زیادی به کوادکوپتر باگز 3 پرو داشته و از نظر امکانات و قابلیت ها نیز شبیه به باگز 3 پرو است با این تفاوت که کوادکوپتر باگز 10 اچ فاقد جی پی اس بوده و از تایم پرواز کمتری نیز برخوردار است.

قیمت خرید کوادکوپتر باگز 10 اچ MJX Bugs 10 H

در پایان و بعنوان جمع بندی مقاله فوق باید بگوئیم در این مطلب تنها سعی کردیم ، تفاوت های عمده نسخه های مختلف از تمامی سری های کوادکوپتر های باگز کمپانی MJX را خدمت شما بیان کرده تا با تفاوت های اصلی آنها مشخص گردد ؛ بدیهی است هر کدام از این کوادکوپتر ها ، امکانات و ویژگی های منحصر بفرد خود را دارا بوده و برای مطالعه و دریافت اطلاعات بیشتر می توان به قسمت کوادکوپتر های MJX مراجعه کرده و با انتخاب کوادکوپتر مورد نظر اطلاعات کاملی راجع به آن ها کسب نمائید.

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    29فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی