10 هلی شات حرفه ای برتر سال 2020

10 هلی شات حرفه ای برتر سال 2020

معرفی ده هلی شات برتر سال ۲۰۲۰

پیدا کردن بهترین هلی شات برای شما آسان نیست، به ویژه با طرح‌های جدید و آپشن‌های اضافه که مشتریان را هنگام خرید پهپاد سردرگم میکند. در عین حال ، هیچ وقت زمان بهتری برای خرید هلی شات وجود ندارد. خواه یک مبتدی باشید یا یک حرفه‌ای که به دنبال ثبت تصاویر و فیلم‌های هوایی فوق العاده هستید. بهترین کوادکوپتر ویژگی‌های زیادی نظیر دوربین با کیفیت، پرواز پایدار و مداومت شارژی بالا را با هم ادغام کرده تا بتوانید بهترین تصاویر و فیلم‌ها را به ثبت برساند.

ساعتهای بی‌شماری را صرف آزمایش طیف گسترده‌ای از هلی شات ها یا پهپادهای فیلم برداری کرده‌ایم و می‌توانید نتایج را در راهنمای خرید ما در زیر مشاهده کنید. هم اکنون بهترین هواپیمای بدون سرنشین برای اکثر افراد DJI Mavic 2 Pro است. اگرچه شاید به یک هلیشات مقرون به صرفه‌تر نیاز دارید که نیازی به ثبت نام ندارد که برای این دسته از کاربران هم کوادکپتر مویک مینی یک انتخاب عالی است. ما در این بررسی بهترین هلی شات سال ۲۰۲۰ ، ارزش هر محصول را بیشتر از هر چیزی مورد بررسی قرار داده‌ایم، و در واقع به فکر جیب شما بوده‌ایم.

در یک نگاه 10 هلی شات برتر سال ۲۰۲۰ را ببینید؛

1- مویک 2 پرو 2- مویک مینی 3- مویک 2 زوم 4- مویک ایر 5- فانتوم 4 پرو 6- پروت بیباپ 7- پروت انافی 8- مویک پرو 9- اینسپایر 2 10- اینسپایر 1

هنگام خرید هلی شات نه قیمت پایین ملاک خوبی برای بررسی ارزش آن می‌باشد و نه قابلیت‌های بی شمار بلکه باید آن محصول در برابر قیمتی که دارد به شما خدمات ارائه دهد و بررسی‌های ما اینگونه بود تا هواپیمایی را انتخاب کنیم که قیمت آن کمر شکن نباشد. در ادامه هر کدام از این هلی شات ها را به ترتیب معرفی کرده و بخش کوتاهی از معرفی آنها را برای شما می‌آوریم.

1- مویک ۲ پرو (Mavic 2 pro)

هنوز هم در رقابت پیشرو است

وزن: 907 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 20 مگاپیکسل | زمان پرواز: 30 دقیقه | برد پرواز: 8 کیلومتر

+ طراحی تاشو عالی

+ پرواز پیشرفته و در عین حال آسان

+ سنسور 1 اینجی و 20 مگاپیکسل

- گزینه عکسبرداری پرتره وجود ندارد

هلی شات مویک 2 پرو

هلی شات مویک ۲ پرو به دلایلی هنوز هم بهترین پهپاد برای اکثر افراد باقی مانده است. دارای سنسور تصویر برداری 1 اینجی و بزرگ دارد، پرواز برای شما لذت بخش است و طراحی تاشو آن را به پهپادی قابل حمل و مسافرتی تبدیل کرده است. اگر به بزرگنمایی یا قابلیت حمل جدی نیاز دارید ، مویک 2 زوم و مویک مینی ارزش خرید را دارند. اما در غیر این صورت Mavic 2 pro می‌تواند بهترین گزینه برای خرید کوادکوپتر دوربین دار باشد. سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی آن قادر به عکسبرداری با فرمت‌های خام و فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه است ، محدوده دیافراگم دوربین بین f / 2.8 و f / 11 قابل تنظیم است و این به معنی نیاز کمتری به فیلترهای ND است. نکته جالب‌تر اینکه مویک 2 پرو با وجود مجموعه مهارت‌های چشمگیر خود ، پرواز با آن آسان است و کنترل آن با استفاده از برنامه همیار خلبان DJI Go قابل کنترل است. در حالی که طیف وسیعی از حالت‌های عکسبرداری و پرواز هوشمند این کوادکوپتر را به یک گزینه سینمایی با دوربین بسیار پایدار تبدیل کرده است. همچنین برخی از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های پرواز و دوربین در حال حاضر در دسترس هستند. به شرط اینکه به بزرگنمایی نوری احتیاجی نباشد، این پهپاد عالی برای اکثر مردم است. این مولتی روتور را می‌توانید با استفاده از یک فرستنده رادیویی در محدوده‌ای به شعاع 8 کیلومتر پرواز دهید.

2- مویک مینی DJI Mavic Mini

کوچکترین، سبکترین و ارزانترین هواپیمای بدون سرنشین DJI

وزن: 249 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12 مگاپیکسل | زمان پرواز: 30 دقیقه | برد پرواز: 4 کیلومتر

+ طراحی هوشمند و قابل حمل

+ ضبط ویدئوهای فوق العاده پایدار

- عدم فیلمبرداری 4K یا 2.7K 60fps - سیستم ردیابی سوژه ندارد

هلی شات مویک مینی

DJI Mavic Mini یا مویک مینی یک نمایش حرفه‌ای و انقلابی جدید در صنعت پهپاد سازی از سوی کمپانی دی‌جی‌آی میباشد. وزن پایین این هلی شات و طراحی قابل حملی که دارد آن را از ثبت در آژانس‌های هوایی ایالات متحده و انگلیس معاف می‌کند. در عین حال کیفیت تصویری عالی را نیز در بدنه با کیفیت و جمع و جور خود ارائه می‌دهد.

در حال حاضر قوانینی تصریح می‌کنند که هواپیماهای بدون سرنشین به وزن بیش از 250 گرم باید در مقامات هواپیمایی (FAA در ایالات متحده و سازمان هواپیمایی کشوری در انگلستان) به ثبت برسند و قبل از راه اندازی Mavic Mini ، هیچ گزینه خوبی در این دسته از مسابقات وجود ندارد. این بدان معناست که در حال حاضر ، DJI خود را در انحصار خود در بازار پهپاد پریمیوم زیر 250 گرمی تضمین کرده است ، زیرا برخلاف یکی از رقبای اصلی خود یعنی طوطی آنافی که وزن آن 300 گرم است ، نیاز به ثبت نام Mavic Mini ندارد.

این هواپیمای بدون سرنشین رویای ما به دلیل عدم ضبط فیلم‌های 4K یا ضبط صدا 2.6K 60fps احساس نمی‌شود ، اما DJI Mavic Mini هنوز در لیگ خودش است و یک جسم سبک و کم حجم را با یک تجربه پرواز قوی و مناسب‌تر جفت می‌کند.

3- مویک ۲ زوم (DJI Mavic 2 Zoom)

یک محصول سبک وزن با بزرگنمایی نوری مفید

وزن: 905 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12 مگاپیکسل | زمان پرواز: 30 دقیقه | برد پرواز: 8 کیلومتر

+ آسان برای پرواز و کنترل بصری

+ لنزهای زوم اپتیکال 24-48 میلی متر

- سنسور تصویر برداری کوچک با کیفیت 12 مگاپیکسل

هلی شات مویک 2 زوم

مویک ۲ زوم همان مویک ۲ پرو با کمترین تفاوت می‌باشد که برای آن دسته از علاقمندان به زوم چندبرابر به بازار عرضه شد. مدل زوم یک سنسور 12MP کوچکتر با لنز زوم اپتیکال 24-48 میلی متر را دارد. زمان پرواز در این دو کوادکوپتر هر دو یکسان هست و برد مسافتی هر دو حدود 8 کیلومتر می‌باشد. با استفاده از این هلی شات می‌توانید عکسهای نزدیک از فاصله دور تهیه کنید. در ضمن با زوم بر روی سوژه از کیفیت تصاویر کاسته نمی‌شود. اما عکس‌ها و تصاویر هنوز هم برای استفاده حرفه‌ای آنگونه که انتظار دارید مناسب نیستند. مزیت این لنزهای زوم است که انقلابی جدید در دوربین‌ها و کار تصویربرداری ایجاد کرد. مویک 2 زوم همانند Mavic 2 Pro هم به همان اندازه می‌تواند در آسمان دوام بیاورد. قابلیت‌های هوشمندی که می‌توانید در این پرنده استفاده کنید بسیار کاربردی هستند. از این گذشته ، تمام حالت‌های پرواز هوشمند را که از هواپیماهای بدون سرنشین DJI انتظار دارید ، از جمله Active Track و Hyperlapse و همچنین یک زمان پرواز مناسب 30 دقیقه‌ای را دریافت می‌کنید.

4- مویک ایر (DJI Mavic Air)

یک هلی شات فوق العاده با کیفیت ویدئویی 4K

وزن: 430 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12 مگاپیکسل | زمان پرواز: 21 دقیقه | برد پرواز: 4 کیلومتر

+ قابلیت حمل باورنکردنی

+ فیلم 4K با سرعت حداکثر 100 مگابیت در ثانیه

+ جلوگیری از مانع تقریباً کامل

- به طور جدی به باتری‌های اضافه نیاز دارد

کوادکوپتر مویک ایر

در اوایل سال 2018 کمپانی دی‌جی‌آی یک محصول حرفه‌ای آمیخته با ویژگی‌های کاربردی و طراحی بسیار قابل حمل روانه بازار کرد. فیلم‌های 4K که می‌توانید با این هلی شات تهیه کنید شفافیت بالایی دارند. از مویک مینی که بگذریم قبل از اینکه به مویک 2 پرو برسیم مویک ایر یک محصول حرفه‌ای برای تصویر بردرای با کیفیت بالا می‌باشد. این هلی شات از دیگر پرنده‌های هدایت پذیر کمپانی دی‌جی‌آی می‌باشد که کاربران هنگام حمل و جابجایی بدون نگرانی می‌توانند پهپاد خود را درون جیب کت یا کوله پشتی حمل کنند. Mavic Air به صورت تاشو ساخته شده و بعد از پرواز به راحتی می‌توانید بال‌های آن را جمع کرده و در یک فضای کوچک آن را نگهداری کنید. مداومت شارژی این هلی شات DJI برابر با 21 دقیقه با یک بار شارژ کامل می‌باشد که برای افزایش دفعات پرواز توصیه می‌شود مویک ایر کمبو را خریداری کنید که شامل سه عدد باتری اضافی می‌باشد.

استفاده از سنسورهای اجتناب از دیگر قابلیت‌های خوب این هلی شات می‌باشد که تا حدودی استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین را آسان کرده و هیچگونه نگرانی از بابت برخورد کوادکوپتر با موانع و افراد در مکان‌های پر ترافیک و جود ندارد. هوشیاری بالایی که دارد این امکان را به آن می‌دهد تا با سرعت خیره کننده حرکات شسته و رفته‌ای را انجام دهد. هنگام پرواز با یک اشاره به ریموت می‌توانید آن را به خانه بازگردانید و از خارج شدن مولتی روتور از محدوده پرواز جلوگیری کنید. علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها حالت‌های از پیش تعین شده زیادی وجود دارد که با فعال کردن آنها می‌توانید یک پرواز از پیش برنامه ریزی شده را طراحی کنید. حالت‌های Draw، TapFly و دنبال کردن سوژه با Activetrack نظیر این مدهای پرواز هوشمند مویک ایر می‌باشند که همگی در برنامه همیار خلبان که بر روی دستگاهای اندروید و IOS قابل نصب است در دسترس هستند.

5- فانتوم 4 (DJI Phantom 4)

محکم و سرشار از قابلیت‌های مفید

وزن: 1380 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12.4 مگاپیکسل | زمان پرواز: 28 دقیقه | برد پرواز: 5 کیلومتر

+ فیلم‌های خوب و پایدار

+ برنامه تلفن هوشمند

- به راحتی قابل ارتقا نیست

هلی شات فانتوم 4 پرو

فانتوم 4 مدل بروز شده فانتوم 3 پروفشنال می‌باشد که سیستم اجتناب از موانع در آن بروز شده و از بسیار ویژگی‌های هوشمند دی‌جی‌آی بهره می‌برد. به همراه این مولتی روتور یک ریموت کنترل با قابلیت ویژه و امکان اتصال به تلفن هوشمند ارائه می‌شود که لیورهای روان هیجان پرواز را دوچندان می‌کند. مولتی روتور از ویدئوهای 4K پشتیبانی می‌کند و طراحی گیمبال به این معنی است که حتی وقتی هواپیماهای بدون سرنشین با سرعت بالا در حال حرکت هستند و جهت را تغییر می‌دهند، ویدئو همان پایداری و یکپارچگی خود را دارد.توجه داشته باشید که این یک شکایت رایج در بسیاری از هواپیماهای بدون سرنشین تجاری عمر باتری است که بسته به میزان سرعت کوادکوپتر حدود 15 تا 20 دقیقه است. پهپادهای فانتوم با قابلیت‌های خوب و قیمت استثنایی برای انجام ماموریت‌های مختلف مورد استفاده علاقمندان به فیلم برداری حرفه‌ای هستند. پایداری که هلی شات‌های فانتوم در پرواز دارند مشتریان را شیفته خود خواهند کرد. برد این مولتی روتور در یک محدوده به شعاع 5 کیلومتر می‌باشد.

6- پاروت بی باپ 2 (Parrot Bebop 2)

انقلابی جدید در هواپیماهای بدون سرنشین

وزن: 500 گرم | ریموت کنترل: اختیاری | کیفیت دوربین: 14 مگاپیکسل | زمان پرواز: 30 دقیقه | برد پرواز: 300 متر

+ ضبط فیلم بدون لرزش

+ کنترلر و هدست عالی

- برخی از عملکردهای خاص هزینه اضافی برای باز کردن آن دارند

پروت بی باپ 2 یک محصول میان رده از کمپانی Parrot می‌باشد که با قیمت مناسب قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهد. دوربین این هلی شات از لنز fisheye برای فیلم برداری استفاده می‌کند که با نرم افزار تثبیت کنند نیاز به لرزشگیر نمی‌باشد. کنترل پرنده می‌تواند به صورت اختیاری با ریموت یا تلفن همراه صورت بگیرد. که البته استفاده از یک فرستنده رادیویی و هدست مخصوص Bebop 2 قابلیت FPV یا مشاهده زنده فیلم‌ها را به سطح بعدی انتقال می‌دهد. ریموت به تلفن هوشمند شما متصل می‌شود و برای مشاهده فیلم‌ها و تصاویر باید از صفحه نمایش تلفن هوشمند خود استفاده کنید. در اولین نگاه شما می‌توانید تمامی صحنه‌هایی که بی باپ 2 می‌بیند را به صورت زنده تماشا کنید. در حرکت نزولی پروت برخی از ویژگی‌های جالب توجه Bebop 2 ، مانند برنامه ریزی مسیر و عملکرد "دنبال کردن من" را در پشت یک paywall قفل کرده است. اگر قصد خرید پهپاد parrot bebop 2 را دارید باید بگویم که برد پرواز نسبت به مدل‌های دی‌جی‌آی نا امید کننده است. در یک نگاه می‌توان گفت که این هلی شات با دوربین 14 مگاپیکسل می‌تواند به صورت حرفه‌ای تمامی لحظات دلنشین شما را شکار کند.

7- پروت انافی (Parrot Anafi)

یک پهپاد کوچک با کیفیت دوربین باور نکردنی

وزن: 320 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 21 مگاپیکسل | زمان پرواز: 25 دقیقه | برد پرواز: 300 متر

+ فیلم 4K UHD با سرعت 60 فریم در ثانیه

+ دوربین عمودی 180 درجه

- سیستم اجتناب از موانع را ندارد

کوادکوپتر پروت آنافی

هلی شات انافی دیگر محصول کمپانی پروت میباشد که دوربین نصب شده بر روی آن می‌تواند به صورت عمودی حدود 180 درجه بچرخد و در واقع رو به بالا تصویر برداری کند. و این یک شاهکار فوق العاده می‌باشد که در هیچ پهپادی قابل مشاهده نیست. دوربین همچنین دارای یک لنز زوم 2.8 برابر بدون کاهش کیفیت تصویر می‌باشد. پروت انافی یک انتخاب ویژه برای علاقمندان به تصاویر سلفی می‌باشد. حالت Follow Me حرکات شما را زیر نظر میگیرد و به طور خودکار برای زاویه‌های فوتوژنیک تنظیم می‌کند، و حالت‌های پرواز هوشمند آن نظیر Orbit ، Parabola ، Boomerang و Tornado باعث می‌شوند هواپیمای بدون سرنشین در محافل و قوس‌های مختلف به دور شما پرواز کند. بزرگترین مشکل این هلی شات آنجایی است که نمی‌تواند موانع را تشخیص دهد و کار را برای تازه کاران دشوار می‌کند. مداومت شارژی این هلی شات آنچنان قابل ستایش نیست، اما کاربران می‌توانند برای جبران این کاستی از باتری‌های اضافی استفاده کنند.پروت انافی یک پهپاد تاشو، با ویدئوهای 4K و قابلیت تغیر زاویه دوربین در حین پرواز توانسته توجه علاقمندان را به خود جلب کند.

8- مویک پرو (DJI Mavic Pro)

پایداری در پرواز و قابلیت‌های گسترده برای مانور عالی

وزن: 734 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12.35 مگاپیکسل | زمان پرواز: 30 دقیقه | برد پرواز: 8 کیلومتر

+ بسیار قابل حمل

+ کنترل از راه دور اختصاصی

- تصویر برداری با روشنایی پایین

کوادکوپتر مویک پرو

DJI Mavic pro دیگر هواپیمای بدون سرنشین و دوربین دار شرکت DJI می‌باشد که رقابت را به همتای خود یعنی مویک 2 پرو باخته و اکنون به عنوان هشتمین هلی شات برتر سال 2020 آن را برای شما معرفی می‌کنیم. مویک پرو در سه مدل پلاتینیوم، آلپاین و استاندارد ساخته شده که تفاوت اندکی در ساختار آنها نظیر نوع رنگبندی و برخی ویژگی‌های درونی مشاهده می‌شود. محصولاتی میان رده از کمپانی DJI که دوربین 12 مگاپیکسل دارند و پایداری بالایی در ویدئو و تصاویر آنها مشاهده می‌شود. در واقع مویک پرو طلوع خیلی از قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های خوب دی‌جی‌آی بود که اکنون توسط مویک 2 از کنار گذاشته شد. زمان پروازی که این مولتی روتور ارائه می‌دهد حدود 30 دقیقه است و برای کارهای حرفه‌ای می‌توان گزینه خوبی باشد. استفاده در آتلیه‌ها عروس، داماد جشن‌های خانوادگی و هنگام مسافرت و طبیعت گردی از کاربردهای این دستگاه می‌باشد که با حالت‌های پرواز هوشمند و سیستم اجتناب از موانعی که دارد برای هر کاربری مفید و کاربردی می‌باشد. دوربین کوادکوپتر بر روی یک مانت لرزشگیر توانمند نصب شده که فیلم‌ها و تصاویر را از وجود هرگونه لرزش یا ناپایداری پاکسازی می‌کند. ریموت کنترلی که برای آن در نظر گرفته اند می‌تواند یک دستگاه هوشمند نظیر تلفن یا تبلت را در بر بگیرد تا با استفاده از نمایشگر آن فیلم‌ها و تصاویر را مشاهده کنید. اگرچه اندازه پایین سنسور نشان از این دارد که در نور کم نمی‌توانید به خوبی فیلم یا عکس بگیرید اما نمایش مویک پرو در این زمینه هم عالی بوده و رضایت مشتریان را به دست آورد.

9- اینسپایر 2 (Inspire 2)

بسیار حرفه‌ای و سازگار با طیف وسیعی از دوربین‌های پیشرفته

وزن: 3440 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 30 مگاپیکسل | زمان پرواز: 27 دقیقه | برد پرواز: 7 کیلومتر

+ کیفیت ساخت شگفت انگیز

+ دوام شارژی بالایی دارد

+ دارای ویژگی‌های ایده آل و بروز می‌باشد

- در مقابل تمامی قابلیت‌های ایده آل قیمت بالایی دارد

هلی شات حرفه ای اینسپایر 2

اینسپایر 2 نهمین هلی شات برتر سال 2020 می‌باشد که قابلیت‌های ویژه‌ای دارد. شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا هلیشات Inspire 2 با چنین قابلیت‌های ایده آلی که دارد بعد از این همه مورد در رده نهمین محصول برتر این کاوش ما قرار گرفت. قیمت بالای اینسپایر 2 تنها دلیلی است که این مولتی روتور نتوانسته عنوان برترین هلی شات سال 2020 را به خود اختصاص دهد. چرا که ملاک ما در این بررسی قیمت مناسب، قابلیت‌های پیشرفته، رقم فروش بالا و علاقمندی که کاربران نسبت به محصول دارند. اینسپایر 2 با طیف وسیعی از دوربین‌های زنوس کمپانی DJI سازگار می‌باشد که مهمترین آنها می‌تواند Zenmouse X7, X5s ,X4s و نمونه‌های بسیار دیگر می‌باشد. کیفیت ویدئویی این محصول از دی‌جی‌آی 5.2K می‌باشد. سیستم منبع تغذیه کوادکوپتر از نوع لیتیومی و دوگانه می‌باشد که با دوربین X4s حدود 25 دقیقه دوام شارژی دارد. اپلیکیشن کاملاً هوشمند و کنترل از راه دور اختصاصی ، این هواپیمای بدون سرنشین را به راحتی کنترل می‌کند ، اما اشتباه نکنید ، این یک کیت حرفه‌ای است.

10- اینسپایر 1 (Inspire 1)

خشن و پایدار در تمامی شرایط نامساعد

وزن: 2935 گرم | ریموت کنترل: دارد | کیفیت دوربین: 12.76 مگاپیکسل | زمان پرواز: 22 دقیقه | برد پرواز: 2 کیلومتر

+ کیفیت ساخت شگفت انگیزی دارد

+ به روزرسانی فریمور دستگاه آسان است

- قیمت معمولی و به صرفه‌ای دارد

DJI Inspire 1 Drone

اینسپایر 1 هم دهمین هلی شات برتر سال 2020 می‌باشد که برای فیلم بردرای حرفه‌ای عرضه می‌شود. کنترلر مخصوص هلی شات دامنه فرکانسی شگفت انگیزی دارد و برای مشاهده فیلم‌ها و عکس‌های ارسالی از دوربین میتوانید از نماشگر تلفن همراه خود به جای مانیتور برای تماشای فیلم‌ها استفاده کنید. مدامت شارژی این هلی شات 22 دقیقه می‌باشد و کیفیت دوربین آن را 12.7 مگاپیکسل عنوان کرده اند. البته دوربین این مولتی روتور قابل ارتقاع است و کاربر می‌تواند وابسته به نیاز خود از یک دوربین با کیفیت ویژه استفاده کند. عملکرد این مولتی روتور در تمامی شرایط نظیر شرایط بادی بی نظیر است و با سرعت بالایی که دارد اگر تجربه کافی داشته باشید مانور دادن بر روی صحنه‌های پیچیده بسیار آسان است. از کاستی‌های این هلی شات زمان پرواز آن میباشد که با استفاده از یک باتری لیتیومی حدود 15 تا 20 دقیقه پرواز را به شما می‌دهد. البته این مشکل برای تمامی هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد که تنها راه حل آن استفاده از باتری‌های اضافه برای افزایش دفعات پروازی می‌باشد.

نتیجه گیری:

10 هلی شات برتر که در بالا به آنها اشاره شده دارای آپشن و ویژگی‌های خاص خود می‌باشند و در عین قیمت آنها بر اساس همین آپشن‌ها مثل دوربین، برد، توان پرواز و سایر تکنولوژی‌های به کار رفته در دستگاه متفاوت می‌باشد. هر کدام از آنها به نوعی برتری خاص خود را دارد. مثلا مویک بخاطر قیمت ارزان و توان پرواز 30 دقیقه‌ای برای کسانی که نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند یک انتخاب عالی خواهد بود. یا سایر محصولات مویک مثل مویک 2 پرو برای کسانی که هم توان پرواز و هم حمل آسان پهپاد مد نظر می‌باشد، اینجاست که میزان بودجه و انتظارات شما از هلی شات عامل اصلی در انتخاب و خرید یکی از کوادکوپترهای ذکر شده در بالا می‌باشد. پیشنهاد می‌شود. اگر از کسانی هستید که کیفیت فیلمبرداری و دستگاه برای شما اهمیت زیادی دارد و قیمت ارزان ملاک نیست. پس بدون شک باید به سراغ محصولات اینسپایر بروید. در آخر آی‌پهباد به شما پیشنهاد می‌کند جهت کسب مشاوره و راهنمایی بیشتر با متخصصین ما در این زمینه تماس بگیرید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    20فروردین
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی