۱۰ کوادکوپتر ارزان در خارج و گران در ایران

۱۰ کوادکوپتر ارزان در خارج و گران در ایران

آشنایی با ده کوادکوپتر ارزان قيمت که در ایران نیستد

کوادکوپتر ارزان به کوادکوپتر‌هایی گفته می‌شوند که در رده قیمتی بسیار پایین هستند و عموم مردم براحتی می‌توانند آن را خریداری کنند. این مالتی‌روتورها گاهی با دوربین و گاهی هم بدون دوربین هستند و متناسب با برند آن‌ها قیمت‌های متنوعی دارند. استفاده کوادکوپتر ارزان بیشتر جهت آموزش پرواز با Drone ها و اغلب آشنایی و ورود به دنیای لذت‌بخش پرواز است.

  • F100GP Ghost

کوادروتور F100GP Ghost بدنه مقاوم و بادوامی دارد و مجهز به دوربین گوپرو است که کاربران قادرند توسط آن تصاویر با کیفیت و حرفه ای ثبت نمایند. این پهباد از موتور براشلس برخوردار است که پروازی آسان و هموار را برای کاربران فراهم می کند. F100GP مجهز به یک باتری پرقدرت است و مدت 30 دقیقه امکان پرواز به خلبانان می دهد.

  • U49WF Blue Heron

هواپیمای بدون سرنشین U49WF Blue Heron از سیستم ارتفاع خودکار و FPV (first-person-view ( برخوردار است که کاربران امکان مشاهده آنلاین و لحظه ای تصاویر خود را با کیفیت HD خواهند داشت. مدت زمان پرواز این کوادروتور حدود 30 دقیقه برآورد شده و به دلیل دارا بودن باتری یدکی پروازی طولانی و ایمن را تجربه خواهید نمود.

  • U45 Blue Jay 

U45 Blue Jay  از کوادکوپترهای بادوام و مناسب افراد مبتدی در پرواز است. این هواپیما از قابلیت WayPoint برخوردار است و کاربران می توانند بر روی صفحه گوشی یا صفحه کنترلر مسیر مورد نظرشان را رسم کرده تا پهباد طبق همان مسیر شروع به حرکت کند. U45 Blue Jay  از دوربین 720 پیکسلی HD بهره مند است و تصاویر با کیفیت و حرفه ای را برای کاربران به تصویر می کشد.

u45-blue-jay cheap drone

  • U34W Dragonfly

یک هواپیمای کوچک و سرگرم کننده! این پهباد برای مبتدیان و کودکان گزینه مناسبی است و قیمت خوبی دارد. برای ثبت عکس های هوایی و فیلم های با کیفیت می توانید از دوربین 720 پیکسلی این کوادروتور استفاده کنید. از قابلیت های این پرنده می توان به هدلس مود و تثبیت ارتفاع اشاره کرد.

  • U49C Red Heron

کوادروتور U49C Red Heron یک گزینه ایده آل برای هدیه به طرفداران محصولات پروازی است. این پهباد دارای یک باتری و موتور یدکی است که زمان پرواز را دو برابر می کند. از ویژگی های این هواپیما می توان به FPV، لندینگ و تیکاف، هدلس مود و تثبیت ارتفاع اشاره کرد.

U49C Red Heron cheap drone

  • X5UW Thunderbolt

یک هواپیمای بدون سرنشین قدرتمند مجهز به دوربین با کیفیت. X5UW Thunderbolt دارای یک باتری اضافیست و مدت زمان پرواز را افزایش می دهد. لندینگ و تیکاف، پرواز 360 درجه ای، تثبیت ارتفاع، هدلس مود از قابلیت های پروازی در این کوادروتور است.

X5UW Thunderbolt Cheap Drone

    • Blade Nano QX

    یکی از کوادروتورهای مناسب مبتدیان پیشرفته، Blade Nano QX است. این هواپیما از تکنولوژی SAFE بهره مند است که باعث می شود از سقوط هواپیما جلوگیری کند. Blade Nano QX اندازه مناسبی برای پرواز در محیط های داخلی و مسقف دارد و از گارد محافظ ملخ برخوردار است.

    • MJX X400W FPV

    اگر به دنبال خرید یک کوادروتور با قیمت مناسب و عکس برداری در سطح پایین هستید، MJX X400W FPV یک گزینه مناسب برای شماست. این پهباد قابلیت ارسال تصاویر به طور لحظه ای دارد و تا فاصله 100 متری قابل کنترل است. هدلس مود و چرخش 3D از ویژگی های این هواپیماست.

    • Parrot Rolling Spider

    راه رفتن بر روی دیوار با کوادکوپتر عنکبوتی! Parrot Rolling Spider علاوه بر قابلیت پرواز به طور معمول، راه رفتن بر روی دیوار و سقف را برایتان امکان پذیر می کند. برای هدایت این پهباد می توانید از گوشی هوشمند و یا تبلت استفاده کنید و برای مدت 8 دقیقه پروازی لذت بخش را تجربه کنید.

    • NightHawk DM007

    این کوادکوپتر دوربین دار دارای کیفیت 2 مگاپیکسل است و از باتری لیتیومی دو سل با ظرفیت 400mAh استفاده می‌کند. مداومت پروازی آن بین 6 الی 8 دقیقه است و آپشن‌های پروازی متنوعی در آن طراحی شده است.

    NightHawk DM007 Cheap Drone

    خرید کوادکوپتر ارزان درست یا غلط ؟

    در انتخاب و خرید کوادکوپتر باید به این نکته دقت کرد که کاربری ما چگونه است. اگر به تازگی قصد ورود به دنیای Drone ها را داریم، کوادکوپترهای ارزان قیمت انتخاب هوشمندانه‌ای بنظر می‌رسد. البته برخی افراد اعتقاد دارند که در همان ابتدای خرید کواد کوپتر باید از مالتی‌روتورهایی با قابلیت‌های حرفه‌ای استفاده کرد که کیفیت خوبی در پرواز و تصویربرداری به شما می‌دهند. اما این فرمول همیشه صحیح نیست و باید فاکتور سن افراد را نیز درنظر گرفت. بعنوان مثال شما خرید کوادکوپتر با قیمت متوسط یا گران‌قیمت را برای یک فرد ۱۰ ساله درست می‌دانید ؟ می‌توان سوال را بصورت کامل‌تر نوشت و پرسید "شما برای این خلبان چقدر هزینه هرید کوادروتور را مناسب می‌دانید؟

    برای فرد ۱۰ ساله کوادکوپتر چهه قیمتی بخریم ؟

    کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

    کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

    اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

    طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

      6فروردین
      اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی