۱۰ کوادکوپتر ارزان قيمت برای خرید

۱۰ کوادکوپتر ارزان قيمت برای خرید

معرفی ۱۰ کوادکوپتر ارزان قيمت

یکی از مواردی که طرفداران هواپیماهای بدون سرنشین در کنار ویژگی‌ها و قابلیت‌های یک کوادکوپتر در نظر می‌گیرند، قیمت مناسب آنهاست. افرادی که قصد خرید پهپاد دارند، چه برای آشنایی و یادگیری پرواز و چه برای تصویربرداری های حرفه ای، به دنبال خرید یک کوادروتور با قیمت معقول هستند. در این مقاله ۱۰ کوادکوپتر ارزان قیمت را با ویژگی‌های آن برایتان شرح خواهیم داد تا در انتخاب و خرید کوادکوپتر ارزان به شما کمک کرده باشد.

تاکنون فناوری هواپیماهای بدون سرنشین راه زیادی را طی کرده است؛ به این معنی که قابلیت‌های پروازی بسیاری در این محصولات کوچک و ارزان، عرضه شده است. کوادکوپترهای ارزان قیمت هم از قابلیت‌های مناسبی برخوردار هستند و برای هدیه دادن به کودکان و نوجوانان نیز گزینه خوبی می‌باشند.

این محصولات به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که به نسبت کارایی و آپشن‌های ارایه شده، قیمت آن کوادکوپتر مناسب است. سه مورد آخر قیمت میلیونی دارند اما با درنظر گرفتن امکانات یک کوادکوپتر ارزان تلقی می‌شوند.

  • MJX X708

یک کوادکوپتر بدون دوربین فوق‌العاده با کیفیت که امتیاز آن ضدضربه بودن است. این مالتی‌روتور آپشن‌های متعددی دارد و با هر باتری حدود ۱۰ دقیقه پرواز می‌کند. هدایت ساده، کیفیت ساخت بالا و هزینه نگهداری بسیار مناسب از ویژگی‌های این کوادروتور است. بطور کلی کمپانی MJX RC یک تولید کنند کوادکوپتر حرفه ای است که هدف از معرفی این مدل، آشنایی تازه کاران و مبتدیان با دنیای پرواز با Drone بوده است.

  • Syma X5

این کوادکوپتر نیز مانند مورد قبلی بدون دوربین بوده و یکی از محبوب‌ترین محصولات در سری کوادکوپتر سایما است. معمولا با X708 مقایسه می‌شود اما کیفیت ساخت سایما از ام‌جی‌اکس ضعیف‌تر است. فراوانی قطعات یدکی، عمر طولانی و کم هزینه بودن از ویژگی‌های این کوادروتور است.

  • Syma X5UW

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X5UW با رنگ قرمز، مجهز به دوربین ارسال تصویر همزمان از طریق وایفای و آپشن‌های متعدد پروازی مانند تیکاف و لندینگ خودکار، قفل ارتفاع، هدلس مود و رسم پلن پروازی که در نوع خود با این قیمت یک کوادکوپتر بسیار مقرون بصرفه تلقی می‌شود.

کوادکوپتر ارزان سایما و ام جی اکس

  • Syma X20 Pocket

یک کوادکوپتر مینی و کوچک از سایما که فاقد دوربین است و برای پرواز و آموزش پرواز در فضاهای داخلی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کوادروتور مبتدی بوده و ویژگی آن کاملا بی‌خطر بودن است. حتی در مواقع برخورد با بدن نیز آسیبی نمی‌رساند.

  • Syma X21

یک کوادکوپتر کوچک از سایما که از نظر طراحی کاملا شبیه به سایما X20 است با این تفاوت که این مدل از نظر اندازه و سایز کمی بزرگتر است X20 می‌باشد (حدودا دو برابر) . این مالتی‌روتور نیز مانند اکس بیست بی‌خطر بوده و برتری آن نسبت به کوادکوپتر ذکر شده، اندازه و زمان پرواز بیشتر و کمی برتری کیفیت است.

  • Syma X22

کوادکوپتر سایما بدون دوربین و مبتدی با طراحی جدید که در اواخر سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. یک کوادکوپتر کوچک، بهینه و همینطور با امکانات و ویژگی‌های منحصر بفرد برای ورود به دنیای پرواز با مالتی‌روتورها. سایما X22 بصورت دوربین دار نیز ارایه شده که نام آن X22W است.

syma x20 syma x21 syma x22

  • Syma X23W

کوادکوپتر دوربین دار سایما مدل X23W همانطور که از نامش مشخص است دارای دوربین ارسال تصویر وایفای دار است. این مالتی‌روتور در سایزی بین متوسط و کوچک طراحی شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. باتری آن تک سلول لیتیوم پلیمری است و طراحی آن بصورت خشابی می‌باشد. این مالتی‌روتور مناسب فضاهای داخلی و بیرون از خانه است که می‌توان براحتی لذت یک پرواز نرم و تجربه تصویربرداری هوایی به همراه ارسال تصویر همزمان را تجربه کرد.

  • Syma X8HW

کوادکوپتر سایما مدل X8HW در سایز بزرگ طراحی شده است که مجهز به دوربین ارسال تصویر و قفل ارتفاع و موتورهای براش قدرتمند است. تعادل این کوادروتور در فضاهای باز و باد نسبتا شدید قابل قبول است و برد رادیویی آن ماکزیمم به ۳۰۰ متر می‌رسد. این مورد یکی از استثناعات کمپانی سایما در قیمت گذاری است. قیمت خرید بسیار مناسب نسبت به کیفیت ساخت و نوع متریال بکار رفته در این کوادکوپتر، باعث شده است تا با وجود رقم قیمتی نه چندان کم، در این مقاله از آن بعنوان یک کوادکوپتر ارزان یاد کنیم.

  • Xiaomi MITU Drone

کوادکوپتر شیائومی میتو با سایزی کوچک و دوربین شارپنس و کیفیت بالا رقیبی برای تلو است. این مالتی روتور نیز قیمتی میلیونی دارد اما با توجه به امکانات و قابلیت‌های آپشنال آن، در رده کوادروتورهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد. مشخصات آن را می‌توانید در وبسایت آی‌پهباد مطالعه نمایید و بیشتر با Mitu Drone آشنا شوید.

  • DJI/RYZE Tello

مورد آخر رسیدیم به کوادکوپتر تلو . یک پرنده‌ی افسانه‌ای در کارای و قیمت مناسب. تلو دارای دوربین 5 مگاپیکسل با کیفیت و شارپنس فوق‌العاده، و قدرت تصویربرداری HD 720p و پردازنده Intel یکی از شاهکارهای کوادکوپترهای ارزان قیمت است. مداومت پروازی آن ۱۳ دقیقه است و برای تعادل و ثابت ماندن دقیق در پرواز از سنسور ویژن پوزیشن بهره می‌گیرد. کوادکوپتر دوربین دار تلو با موتورهای Coreless محصول مشتریک کمپانی مشهور DJI و Ryze Robotic است که پروژه‌ای کاملا موفق در بازار جهانی بوده است. از این پرنده بعنوان یک ربات پرنده هوشمند در انجمن‌های تخصصی ربات‌های پرنده یاد می‌شود.

dji tello & xiaomi mitu

ارسال نظر

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    8اردیبهشت
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی