مقایسه مویک ایر و مویک پرو

بین این دو کوادکوپتر با اختلاف قیمت تقریبا چشمگیر ، کدام گرینه برای خرید مناسب تر است ؟ رسالت این مقاله این است که شما بتوانید پس از خواندن آن تصمیم صحیح را برای انتخاب کوادکوپتر مویک پرو یا مویک ایر داشته باشید.
مقایسه مویک ایر و مویک پرو

تفاوت کوادکوپتر Mavic Air و Mavic Pro چیست ؟

هنوز در شوق و ذوق کوادکوپتر مویک پرو بودیم و هزار تجربه ناکرده را تصور می‌کردیم که DJI مویک ایر را معرفی کرد . اینبار دیگر انتخاب بین این دو سخت می‌شود . تا قبل از مویک ایر ، براحتی می‌توانستیم بین اسپارک و مویک پرو یکی را انتخاب کنیم ، اما با ورود کواد کوپتر Mavic Air تمام معادلات به هم خورد . این دفعه ما با یک کوادروتوری روبرو هستیم که قابلیت حمل شوندگی آن بیش از انتظار است. درست است که ملخ های آن تاشو نیست ، اما وقتی کوادکوپتر را جمع می‌کنیم، ملخ‌ها به گونه‌ای در قالب بنده جای می‌گیرند که انگار نه انگار ملخی درکار است. تمامی این موارد دا که کنار همدیگر بگذاریم ، شاید حافظه داخلی 8 گیگابایتی مویک ایر نیز ما را برای انتخاب مویک پرو به شک بیاندازد. البته هیچگاه نباید از تفاوت‌های قیمت خرید کوادکوپتر چشم‌پوشی کرد و بخاطر داشته باشیم در خرید کواد کوپتر ، همیشه قیمت جزو آیتم‌های اساسی تصمیم‌گیری بوده است.

کوادکوپتر مویک ایر و مویک پرو

در ادامه تکنسین‌های آی‌پهباد امیدوار هستند تا با مقایسه این دو محصول، شما را به انتخاب صحیح خرید بین این دو کوادکوپتر محبوب برسانند . یادآور می‌شویم که کارشناسان ما آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه انتخاب انواع مالتی روتور و کواد کوپتر می‌باشند.

درباره DJI Mavic Pro

در 27 سپتامبر سال 2016 توسط کمپانی DJI معرفی شد . DJI Mavic Pro اولین کوادکوپتر تاشو و قابل حمل کمپانی DJI است که در فروش آن بسیار موفق عمل کرده. DJI با معرفی این مالتی روتور ، وارد دنیای جدیدی در طراحی و ساخت کوادکوپتر های تصویربرداری شد.

به گفته مدیران DJI ، مویک پرو چکیده قابل حمل تمامی تحقیقات در زمینه مالتی روتور است .

کواد کوپتر مویک پرو

درباره DJI Mavic Air

بیش از یک سال از معرفی مویک پرو گذشته بود که DJI از مویک ایر رونمایی کرد. در 28 ژانویه سال 2018 توسط کمپانی DJI معرفی شد . DJI Mavic Air مانند تمامی مدل‌های مویک ، تاشو است .

به نقل از مدیران DJI بصورت غیر رسمی ، مویک ایر کوادکوپتری است بین اسپارک و مویک پرو .

کوادکوپتر مویک ایر


در ادامه با مشاهده چندین نمودار ، براحتی می‌توانید در یک نگاه کوادکوپتر مویک ایر را با مویک پرو مقایسه نمایید.

جدول مقایسه هلی شات مویک ایر و مویک پرو

در نمودار زیر خانه‌های رنگ قرمز ، نشان از برتری‌های نسبی دارد.

مقایسه مویک ایر و مویک پرو

همانطور که در جدول مشاهده می‌کنید ، در برخی از موارد کواد کوپتر مویک ایر از مویک پرو پیشه می‌گیرد و در برخی نیز بلعکس . در انتخاب و خرید کواد کوپتر ، همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که چه انتظاراتی از Drone خود دارید سپس با توجه کردن به آیتم‌های مورد نظر ، الباقی موارد را حذف کنید تا انتخاب یک پرنده با تمام پیچیدگی‌های خودش برای شما ساده شود .


مقایسه اسپارک ، مویک ایر و مویک پرو

جدول دیگری در پیش روی شماست که با استفاده از آن می‌توانید کوادکوپتر اسپارک و مویک پلاتینیوم را نیز در این مقایسه وارد کنید :

مقایسه کوادکوپتر های DJI

مقایسه این چهار کوادکوپتر را نیز می‌توانید در جدول زیر بصورت اینفوگرافی مشاهده فرمایید :

رنگ بندی این جدول به ترتیب برتری : سبز ، زرد و قرمز است .

مشاهده می‌کنید که برتری‌های مویک پرو و پلاتینیوم نسبت به مویک ایر و اسپارک بیشتر است. اما قیمت این محصولات نیز یکی از آیتم‌های مهم جهت تصمیم گیری برای خرید کواد کوپتر است .

مقایسه کواد کوپتر mavic , spark , mavic pro , mavic platinum

اگر سوالی دارید اینجا بنویسید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    22بهمن
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی