مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مویک مینی 2 اس ای - 3 مینی پهپاد شرکت DJI که با قابلیت هایی نظیر فیلم برداری 4K، زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، سیستم انتقال تصویر DJI O2 با محدوده پرواز 10 کیلومتر، 249 گرم وزن و قیمت کمتر از 400 دلار عرضه می شوند
مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای

ما در این بخش از مقالات آی پهپاد، مرکز خرید کوادکوپتر از تمامی برندها می خواهیم به مقایسه مویک مینی اس ای با مویک مینی 3 و مینی 2 اس ای که همگی ساخت شرکت DJI هستند بپردازیم. این کوادکوپترها با قابلیت هایی همچون فیلم برداری 2.7K-4K، سیستم ناوبری حرفه ای، زمان پرواز بیش از 30 دقیقه، طراحی جمع جور و تاشو با 249 گرم وزن و قیمت کمتر از 400 دلار برای افراد مبتدی عرضه شده اند.

DJI Mini 2 SE، DJI Mini 3 و DJI Mini SE پهپادهای بسیار خوبی برای مبتدیان هستند. آنها در ظاهر شبیه به هم هستند، اما برخی از تفاوت های اساسی وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها بدانید.

ما در این راهنما به شما کمک می‌کنیم تا ویژگی‌ها و مشخصات مهم هر مدل را درک کنید تا هر آنچه را که برای تصمیم‌گیری آگاهانه نیاز دارید در اختیار داشته باشید و کوادکوپتر مورد نیاز خود را خریداری کنید.

مشخصات مویک مینی 2 اس ای مویک مینی اس ای مویک مینی 3
وزن 249 گرم 249 گرم 249 گرم
حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه 30 دقیقه 51 دقیقه
سنسور دوربین CMOS 1/2.3 اینچ CMOS 1/2.3 اینچ CMOS 1/1.3 اینچ
کیفیت تصویر 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل 12 مگاپیکسل
کیفیت ویدیو 2.7K/30fps 2.7K/30fps 4K/30fps
سیستم انتقال ویدیو DJI O2 wi-fi DJI O2
محدوده انتقال ویدیو 10 کیلومتر 4 کیلومتر 10 کیلومتر

مهمترین بروزرسانی های مویک مینی 2 اس ای

مویک مینی 2 اس ای با وزن کمتر از 249 گرم تقریباً به اندازه یک سیب وزن دارد و در کف دست شما به راحتی قرار می گیرد. دوربین CMOS 1/2.3 اینچی، عکس‌های 12 مگاپیکسلی و حداکثر 2.7K ویدیو را ارائه می‌دهد. لحظات زیبایی را با خانواده و دوستان ثبت کنید یا در سفر از مناظر طبیعی ویدیوهای حرفه ای به ثبت برسانید. DJI Mini 2 SE می تواند چیزهای خاصی به هر ایده خلاقانه ای اضافه کند.

1. انتقال ویدیو به طور کامل ارتقاء یافته است

انتقال ویدیو از وای فای پیشرفته به سیستم انتقال ویدیوی DJI O2 ارتقاء یافته است. این عملکرد بهتر ضد تداخل و محدوده انتقال تا 10 کیلومتر را ارائه می دهد.

2. آپشن های خلاقانه تر

هلی شات مویک مینی 2 اس ای از عملکردهای عکسبرداری بیشتری از جمله پانوراما، AEB، زوم دیجیتال 4 برابر، عکس های RAW و حالت بومرنگ QuickShots پشتیبانی می کند. حالت های QuickShots عبارتند از Dronie، Helix، Rocket، Circle و Boomerang.

تنها با چند ضربه، DJI Mini 2 SE به‌طور خودکار فیلم‌برداری می‌کند و اضافه کردن موسیقی، متن و فیلتر به فیلم ها به شما اجازه می دهد تا کلیپ های حرفه ای و جذابی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از میان پانورامای کروی، واید و 180 به دلخواه یک مورد را انتخاب کنید و مینی 2 اس ای به طور خودکار یک شاهکار برای شما به ثبت می رساند.

3. حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه

با حداکثر زمان پرواز 31 دقیقه، مینی 2 اس ای بیش از حد کافی زمان برای ثبت عکس و فیلم می دهد. با ترکیبی از GNSS، سنسور vision رو به پایین، و سیستم های سنجش مادون قرمز، کوادکوپتر می تواند به طور پایدار در هوا شناور شود. RTH هوشمند، RTH کاهش شارژ باتری، و Failsafe RTH به شما اطمینان و آرامش بیشتری در طول پرواز می دهد.

4. پیشرانه ارتقاء یافته

مینی 2 اس ای حداکثر ارتفاع 4000 متری را پشتیبانی می کند. Mini 2 SE ثابت و قابل اطمینان پرواز می کند و فیلم شما را حتی هنگام پرواز در محیط هایی با بادهای سطح 5، تا سرعت 38 کیلومتر در ساعت ثابت نگه می دارد.

کدام مینی پهپاد برای من مناسب است؟

اگر تازه شروع کرده‌اید یا بودجه کمی برای خرید دارید، DJI Mini 2 SE یک پهپاد دوربین‌دار مقرون‌به‌صرفه، جمع‌وجور و سبک است که برای مبتدیان ایده‌آل است. ویژگی های کاربری آسانی که دارد، آن را برای ثبت لحظات یا سفرهای روزمره شما عالی می کند.

اگر به دنبال یک پهپاد جمع و جور با رویکرد دوربین بهتر هستید، هلی شات مینی 3 پرو گزینه خوبی است! این پهپاد با پشتیبانی از ویدیوی 4K سنسور CMOS 1/1.3 اینچی و تا 51 دقیقه زمان پرواز با باتری هوشمند پرواز پلاس، هر آنچه را که برای شروع به ثبت تصاویر هوایی خیره کننده نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

من یک کاربر مبتدی هستم و تازه با پهپادها آشنا شدم، چه لوازم جانبی توصیه می شود؟

1. کارت MicroSD

مینی 2 اس ای حافظه داخلی ندارد. بدون قرار دادن کارت microSD، کاربران فقط می توانند عکس های تکی با کیفیت پایین بگیرند یا فیلم هایی با کیفیت 720p ضبط کنند. فایل ها مستقیماً در دستگاه تلفن همراه ذخیره می شوند. کارت microSD می‌تواند فضای ذخیره‌سازی Mini 2 SE را افزایش دهد و تمام عملکردهای خلاقانه آن را باز کند و در عین حال فضایی را برای عکس‌ها و ویدیوهای اصلی ثبت‌شده فراهم کند.

2. محافظ ملخ °360

پروانه ها را به طور کامل برای ایمنی بیشتر بسته بندی می کند، مناسب برای پرواز در داخل خانه و فضای بسته برای اجتناب از موانع.

3. هاب شارژ دو طرفه

همزمان می توانید سه باتری را بر روی هاب شارژر دو طرفه درج کنید و آنها را به ترتیب شارژ می کند. علاوه بر این، هاب شارژر می تواند به عنوان منبع تغذیه موبایل برای شارژ یک کنترل از راه دور، تلفن هوشمند و سایر دستگاه ها استفاده شود. جهت خرید کوادکوپتر DJI با بهترین قیمت و خدمات به فروشگاه آی پهپاد مراجعه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    4خرداد
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی