هلی شات DJI از نوع Refurbished بخریم یا نخریم؟

هلی شات DJI از نوع Refurbished بخریم یا نخریم؟

خرید هلی شات DJI از نوع Refurbished چگونه است ؟

این مقاله به محصولات Refurbished شرکت DJI مخصوصا انواع هلی شات دی‌جی‌آی اختصاص داده شده است و در مورد مشخصات آن‌ها توضیح داده شده است. این محصولات به خودی خود هیچگونه مشکلی ندارند اما در خرید آن‌ها نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

  • محصولات DJI Refurbished چه نوع محصولاتی هستند؟

پرنده‌های ریفربیشد که ساخت کمپانی دی جی آی هستند، محصولاتی می‌باشند که به علت نقص و مشکلات فنی به شرکت بازگشت داده شده‌اند. بعد از ارجاع به کارخانه کمپانی آن‌ها را تعمیر و مشکلات فنی محصولات را برطرف کرده، تا دوباره آن ها را روانه بازار کند. دقیقا نمی‌توان تشخیص داد که مشکلات این هلی شات چه چیزی بوده است و به چه علتی به کمپانی مرجوع شده‌اند زیرا این Drone ها پس از رفع نقص دوباره به چرخه فروش بازگرداننده شده‌اند و کاملا بدون عیب و ایراد هستند. مشکلات آن‌ها بسیار متفاوت است و می‌تواند اصلا ارتباطی به خود دستگاه نداشته باشند.

بعنوان مثال تصور کنید هلی شات فانتوم ۴ پرو که به نمایندگی فروش دی‌جی‌آی در کشور سوئد فرستاده شده است. پس از تخلیه متوجه می‌شوند که کارتن آن پاره شده است. سپس نمایندگی فروش آن محصول را به کمپانی مرجوع می‌کند و سپس DJI پس از تعویض کارتن آن این محصول را با نام کامل فانتوم ۴ پرو (Refurbished) دوباره به یکی از نمایدنگان فروش خود در سراسر جهان ارسال خواهد کرد. این مشکلات متعدد هستند و می‌تواند بصورت خرابی ریموت، باتری و یا خود پرنده باشند که پس از بررسی و تعویض آن دوباره با نام ریفربیشد آماده فروش می‌شوند. پس چیزی که مسلم است این است که:

کالاهای جدید دی‌جی‌آی ورژن ریفربیشد ندارند و پس از جمع‌آوری انواع هلی شات و اصلاح شدن آن‌ها که بیش از ۹ ماه زمان می‌برد موجود می‌شوند.

بنابراین محصولاتی که به تازگی وارد بازار می‌شوند هرگز نسخه ریفربیشد ندارند.

  • چگونه محصول مرجوعی را تشخیص دهیم؟

شماره سریال را بررسی کنید؛ برای همه محصولات تعمیر شده، حرف پنجم از آخرین کاراکتر، حرف "S" یا "R" خواهد بود. کلمه Refurbished نیز جزیی از نام محصول است و شما می‌توانید آن کلمه را بر روی سریال نامبر محصول روی جعبه آن مشاهده نمایید. بعنوان مثال اسمی که بر روی هلی شات فانتوم 4 پرو V2 نوشته شده است بصورت زیر است:

DJI Phantom 4 PRO V2 (Refurbished)

شماره سریال زیر نمونه‌ای از مویک ریفر است:

dji drones refurbished unit

  • مراحلی تست توسط DJI انجام می‌شود

آزمایشات کامل مربوط به عملکرد دستگاه انجام شده و برای هر قسمتی از محصول که معیوب و ناقص می‌باشد، قطعات سالم جایگزین می‌نماید.

روند و پردازش معاینه محصولات به طور کاملا شفاف و کامل صورت می‌پذیرد و دستگاه نهایی شده هیچگونه تفاوتی با هلی شات غیر ریفربیشد ندارد.

بسته بندی و پکیج شامل کتابچه‌های راهنمای مناسب، قطعات و جعبه‌های جدید می‌باشد.

قبل از اینکه DJI Refurbished به فروش و یا حراج گذاشته شود، در بازرسی تضمین کیفیت نهایی قرار می‌گیرد.

ممکن است بر روی بدنه محصول، نشانه هایی از ساییدگی مانند خش های جزئی وجود داشته باشد. بازگشت محصول ناشی از وضع ظاهر و زیبایی که اثری بر کارایی محصول ندارد، پذیرفته نیست.

فانتوم 4 پرو ریفربیشد

  • آیا محصولات DJI refurbished از کیفیت تضمین شده برخوردارند؟

بله. کمپانی DJI به شما این قول را می‌دهد که هر هلیشات Refurbished به طور کامل آزمایش شده است و کیفیت محصولات مورد تعمیر همانند کیفیت محصولات جدید است.

  • چه نوع خدمات پس از فروش محصولات DJI مرمت شده واجد شرایط هستند؟

بیمه نامه خدمات پس از فروش برای محصولات DJI refurbished همانند یک محصول جدید است . کیفیت این محصولات مرجوعی دی‌جِی‌آی، همانند محصولات جدید شرکت می‌باشد. (این خدمات فقط مربوط به کشورهایی است که نمایدنگی رسمی در آن‌ها وجو دارد و شامل ایران نمی‌شود)

  • آیا می توان برای Refurbished ها از بیمه DJI Care استفاده کرد؟

بله این امکان پذیر است؛ مبلغ پوشش و محافظ برای این محصولات همانند محصولات جدید است. (این خدمات فقط مربوط به کشورهایی است که نمایدنگی رسمی در آن‌ها وجو دارد و شامل ایران نمی‌شود)

  • چگونه محصولات مرجوعی DJI را خریداری کنیم؟

بطور کلی محصولات ریفربیشد در آی‌پهباد ارائه نخواهند شد و موجود نیستند و تمامی سبدهای خرید در iPahbad بصورت غیر ریفربیشد هستند. جهت راهنمایی بیشتر می‌توانید با تکنسین‌های مجموعه تماس داشته باشید تا شما را در این امر بیشتر راهنمایی نمایند.

    • ویژگی این سری هلی شات ها چیست ؟

    صرفه جویی قابل توجه، محصول کاملا کاربردی با مستندات کامل، تضمین اینکه محصول با استانداردهای بالای DJI بوده و با گذراندن فرایند بازسازی دقیق بازسازی شده است.

    • مراحل طی شده برای تولید محصولات ریفربیشد دی‌جی‌آی

    بررسی آسیب و مشکل، جایگزینی قطعات سالم به جای معیوب، تست و آزمایش عملکرد محصول، تست پرواز، پردازش داده، بررسی‌های نهایی، بسته بندی و تولید سریال مخصوص و چسباندن آن، حمل و نقل

    خرید کوادکوپتر از iPahbad

    در آخر این مقاله به شما توصیه می‌کنیم هنگام خرید، به برچسب سریال نامبرها توجه کنید تا محصولات Refurbished را به جای محصولات نو به شما نفروشند. جهت این کار می‌توانید با کارشناسان آی‌پهباد تماس حاصل کرده و راهنمایی‌ها لازم را در این زمینه از آن‌ها بخواهید. اگر خواهان خرید کوادکوپتر در برندهای دیگر نیز هستید می‌توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه نمایید. آی‌پهباد تنها فروشگاه محصولات پروازی در ایران است که تمامی کواد کوپتر های خود را همراه ضمانت سلامت و اصالت کالا و همچنین تضمین تامین قطعات یدکی ارائه خواهد کرد.

    ارسال نظر

    کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

    کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

    اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

    طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

      31فروردین
      اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی