آموزش کار با هلی شات مینی ۳ پرو

آموزش کار با هلی شات مینی ۳ پرو

آموزش کار با پهپاد DJI MINI 3 PRO

آموزش کار با پهپاد DJI MINI 3 PRO را در این مطلب بصورت ویدیوی و متن بصورت مرحله به مرحله برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم. اگر برای شما در اینباره سوالی پیش آمد نیز می‌توانید از طریق واتس‌اپ با پشتیبانی آی‌پهباد ارتباط بگیرید و با ارایه‌ی کد خریدتان، از خدمات رایگان ما بهره‌مند شوید.

در ویدیوی زیر بصورت کامل می‌توانید راه‌اندازی و رجیستر کردن این پهپاد را انجام دهید. پس از آن در متن به نکات ریزی اشاره خواهد شد که حتما براش شما مفید است. پس با ما باشید.

دانلود اپلیکیشن DJI Fly

ابتدا اپلیکیشن پشتیبانی MINI 3 PRO را که با نام DJI Fly معرفی شده است را دانلود کنید. برای دانلود این اپلیکیشن، اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید آن را از App Store و اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید آن را از Google Play دانلود کنید. همچنین می‌توانید این اپ را از سایت رسمی کمپانی DJI با نام www.DJI.com دریافت و نصب نمایید. بر روی دفترچه‌ی محصول نیز یک کد QR است که در زیر هم آمده، که با اسکن آن نیز می‌توانید اپلیکیشن را دریافت کنید.

راه‌اندازی با ریموت RC-N1 و DJI RC

اگر خرید هلیشات مینی ۳ پرو را انجام داده‌اید حتما مطلع هستید که این محصول در دو پکیج ریموت‌دار معرفی شده است که راه‌اندازی آن‌ها کمی با یکدیگ متفاوت هستند که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ریموت RC-N1

اگر از ریموت کنترلر RC-N1 استفاده می‌کنید ابتدا آن را فول شارژ کنید و سپس کابل مناسب گوشی خود را طبق ویدیو بر روی ریموت کنترلر نصب کنید. در پکیج شما سه نوع کابل گوشی وجود دارد که عبارتند از کابل اندروید، کابل تایپ C و کابل آیفون. باقی مراحل مانند ریموت آرسی (مانیتور دار) است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

ریموت DJI RC

استفاده از ریموت آرسی به مراتب ساده‌تر از N1 است. زیرا که اپلیکیشن DJI Fly بر روی آن نصب است. پس از شارژ کردن پرنده و ریموت کنترلر، هردو را روشن نمایید و آپدیت و راه‌اندازی را طبق ویدیو انجام دهید.

اولین پرواز با مینی 3 پرو

برای انجام اولین پرواز با این پهپاد از مموری مناسب استفاده کنید. لیست مموری‌های مناسب این محصول را می‌توانید در سایت آی‌پهباد در قسمت خرید مینی ۳ پرو مشاهده نمایید. دقت داشته باشید هرگز از هر رمی برای این پرنده استفاده نکنید.

نکات ایمنی پرواز در روزهای ابتدایی

تیکاف و لندیگ طبق ویدیو براحتی با یک لمس ساده صورت می‌گیرد. دقت داشته باشید در روزهای ابتدایی اگر تجربه‌ی پرواز با کوادکوپترها را ندارید، هرگز در فضاهای بسته پرواز نکنید تا بتوانید تجربه کسب کنید اشراف کامل داشته باشید. این موضوع باعث می‌شود که تصادف نکنید. همچنین پرنده را بالای 100 متر از خود دور نکنید و حتما مطمئن شوید که GPS در بالا راست مانیتور به چندین آنتن (بالای 7 آنتن) متصل شده است.

استفاده از پد لندینگ یا رعایت نقطه فرود

همچنین هرگز بر روی آب، زمین نمناک، خاک و گرد و چیزی مانند شن و سنگ تیکاف و لندیگ نکنید. این موضوع باعث می‌شود تا به موتورهای براشلس کوادکوپتر آسیب بسیار جدی وارد شود. برای اینکه ایمنی را در این زمینه رعایت کنید می‌توانید از پد لندینگ استفاده کنید.

لینک شدن پرنده و ریموت

اگر به هر دلیلی ریموت کنترلر و پرنده یکدیگر را نشناختند و به هم متصل نشدند، اپلیکیشن را اجرا کنید و دکمه‌ی Connection Guide را لمس کنید، سپس گزینه‌ی MINI 3 PRO را انتخاب کرده و دکمه‌ی Pair را کلیک کنید. پس از آن پرنده را در دست بگیرید و دکمه‌ی پاور پرنده را به مدت 4 ثانیه نگاه دارید تا پرنده و ریموت کنترلر با یکدیگر اصطلاحا سینک شوند.

تعویض ملخ‌ها

این پهپاد نیز مانند تمامی کوادکوپترها دارای دو جهت ملخ A و B است که در نصب آن‌ها باید کمی دقت داشته باشید. ملخ A مناسب موتور A است که از روی نشانه‌ای که هم بر روی ملخ و هم بر روی بازوی مربوطه است (دقیقه 8 ثانیه 40 ویدیو) می‌توانید آن را تشخصی دهید. با استفاده از پیچ‌گوشتی که درون جعبه محصول هست می‌توانید براحتی آن‌ها را تعویض کنید. دقت داشته باشید فقط و فقط از ملخ اورجینال برای مینی 3 پرو استفاده کنید و هرگز از محصولات فیک استفاده نکنید.

راهنمای آیتم‌های هوشمند مینی ۳ پرو

در ویدیوی زیر تمامی قابلیت‌های هوشمند مینی 3 پرو توضیح داده شده است. مواردی که در جدول زیر آمده‌اند، آیتم‌های هوشمند این پرنده‌ی دوست‌داشتنی هستند.

Focus Track Spot Light
Active Track Point Of Interest
Circle (medium) Circle (close)
Circle (far) Dronie
Rocket Proximity
Hyperlapse Free
Waypoints Circle
Course Lock Helix
Asteroid Boomerang

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    10شهریور
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی