آموزش کار با لرزشگیر اوزمو موبایل ۳

آموزش کار با لرزشگیر اوزمو موبایل ۳

آموزش کار با استابلایزر DJI Osmo Mobile 3

در این مقاله قصد داریم تا بصورت تصویری تمامی آیتم‌های اوزمو موبایل 3 را توضیح دهیم. این ویدیوها برای افرادی که حتی اوزمو موبایل ۳ را تهیه نکرده‌اند نیز می‌تواند مفید باشد. آشنایی با تکنولوژی تصویربرداری موبایل بسیار خیره کننده و جذاب است. در ادامه بصورت موردی تمامی این موارد بررسی خواهد شد.

نحوه نصب و راه‌اندازی

از آنجایی که اصولا محصولات DJI بصورت User Friendly تولید می‌شوند، راه اندازی آن‌ها ساده‌تر از آن است که تصور می‌کنیم. اپلیکیشن DJI Mimo را بر روی اندروید یا ios خود نصب کنید و بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. گوشی را بر روی اوزمو موبایل ۳ قرار دهید. سپس مراحل ساده‌ای را طی خواهید کرد تا دستگاه شما راه‌اندازی شود. ویدیوی زیر را ببینید.

آموزش بروزرسانی Firmware

نحووه آپدیت و بروزرسانی اوزمو موبایل ۳ بسیار ساده است و اپلیکیشن دی‌جی‌آی میمو به سادگی کلیک چند دکمه این بروز رسانی را انجام می‌دهد. لازم بذکر است که موبایل شما باید دسترسی به اینترنت داشته باشد و تفاوتی ندارد که از Wifi استفاده کنید و یا اینترنت گوشی.

بالانس کردن گیمبال (نکته بسیار ریزی که حتما باید رعایت شود)

بالانس کردن گیمبال بصورت دستی و آفلاین بسیار موضوع مهمی در نگهداری موتورهای گیمبال است. اینکار تاثیر مستقیم بر روی میزان مصرف باتری دارد. اگر موبایل شما بالانس نباشد و در حالت آفلاین تعادل نداشته باشد، موتور اوزمو موبایل ۳ مادام در حال فشار آوردن است که کار خود را انجام دهد. درصورتی که این انرزی مصرف شده را می‌توان براحتی با جابجا کردن گوشی و فک Osmo Mobile 3 ، حفظ کرد. به یاد داشته باشید این مرحله از بالانس کردن را حتما قبل از روشن کردن استابلایزر اوزمو موبایل انجام دهید.

استفاده از آپشن‌های هوشمند اوزمو موبایل ۳

تا اینجا نحوه راه‌اندازی و نصب این لرزشگیر را مشاهده کردید. اما استفاده از آپشن‌های هوشمند اوزمو موبایل جذابیت خاص خود را دارد. مواردی همچون Story Mode، کنترل هوشمند با فرامین حرکت دست و همچنین دنبال کردن سوژه مورد نظر بصورت خودکار تنها بخشی از قابلیت‌های این لرزشگیر حرفه‌ای موبایل است. در ادامه با ویدیوهای آموزشی این آپشن‌ها با شما خواهیم بود.

تعقیب سوژه مورد نظر

یکی از آپشن‌های جذاب اوزمو موبایل ۳ ، مود Active Track 3.0 است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر و خاطرات خود را با کیفیت و کادر بندی عالی ثبت کنید.

کنترل هوشمند با حرکات دست

این گیمبال حرفه‌ای و هوشمند، مانند خیلی از محصولات DJI دارای قابلیت کنترل و تشخیص حرکات دست شما است. بصورتی که می‌توانید با اشاره‌های مخصوص و شناخته شده برای آن، فرامین دلخواه را به آن بدهید.

با استوری مود، داستان خود را با کیفیت روایت کنید

داستان‌ها و خاطرات خود را می‌توانید با Story Mode زیباتر تصویربرداری کنید. این مود هوشمند افکت‌های ترکیبی دیحیتالی و فیزیکی را در کنار هم استفاده می‌کند و تصویری فوق حرفه‌ای ثبت می‌کند که شاید گرفتن آن بدون اوزمو موبایل ۳ غیر ممکن باشد.

خرید لرزشگیر حرفه‌ای اوزمو موبایل ۳

شما می‌توانید خرید اوزمو موبایل را از آی‌پهباد به همراه خدمات پس از فروش، ضمانت و سلامت کالا و همچنین پشتیبانی کامل قطعات انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید و در صورت وجود هرگونه سوال، می‌توانید آن را با تکنسین‌های iPahbad مطرح نمایید.

تجربه کار، نکته و یا سوالی درباره اوزمو موبایل ۳ دارید؟ اینجا بنویسید:
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    6مهر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی