آموزش و راه اندازی کوادکوپتر باگز ۴ دبلیو

آموزش و راه اندازی کوادکوپتر باگز ۴ دبلیو

راه اندازی و آموزش شروع کار با کوادکوپتر Bugs 4W

در این مطلب کار با کوادکوپتر باگز ۴ دبلیو را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. کوادکوپترهای MJX/RC محصولاتی User Friendly هستند یا اصطلاحا ساده برای استفاده کاربر هستند. یکی از محبوب‌ترین محصولات ام‌جی‌اکس، Bugs 4W است که در دسته کوادروتورهای تاشو قرار می‌گیرد. در اینجا شما را دعوت به تماشای این ویدیو خواهیم کرد. ویدیوی آموزش کار با کوادکوپتر B4W را با دقت ببینید و پس از آن کاملا بر این پرنده مسلط خواهید شد. در ادامه نیز بصورت موردی تمامی موارد راه اندازی و آموزش‌های کار با این مالتی‌روتور را توضیح خواهیم داد.

  • نصب اپلیکیشن Bugs Go

این اپلیکیشن هوشمند از دو سیستم عامل اندروید و ios پشتیبانی می‌کند. Bugs Go را در اندروید می‌توانید از Play Store و در گوشی‌های اپل در اپ استور قابل دانلود کردن است.

اپلیکیشن Bugs Go کوادکوپتر باگز

  • دوربین و ارسال تصویر همزمان بر روی موبایل

با موبایل خود وارد قیمت Wifi گوشی شوید و Bugs 4 را پیدا کنید. به آن متصل شوید و سپس اپلیکیشن BUGS GO را اجرا کنید. تصویر همزمان کوادکوپتر دوربین دار B4W را مشاهده خواهید کرد.

  • اتصال ریموت کنترل و پرنده Bugs 4W

ابتدا دکمه گرد سمت با علامت قفل را فشار دهید و نگه دارید و در همان حالت دکمه پاور (روشن کردن) را بزنید و سپس ریموت کنترل شروع به جستجوی Drone می‌کند. سپس کوادکوپتر باگز ۴ دبلیو را روشن کرده و منتظر بمانید تا چراغ‌های Drone بصورت زرد چشمک‌زن شوند. در این حالت ریموت کنترل با پرنده متصل (سینک - Sync) شده است.

  • فعال سازی GPS

کوادکوپتر B4W را سه دور در جهت ساعتگرد بچرخانید تا چراغ‌ها به رنگ سبز چشمک‌زن دربیاید. پس از آن در حالت عمودی (دوربین به سمت زمین) سه بار در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا چراغ‌های جلو قرمز و چراغ‌های عقبی زرد شوند. پس از آن منتظر بماند در LED ریموت کنترل به حداقل 7 ماهواره GPS متصل شود تا چراغ‌های عقب سبز رنگ شوند. هم اکنون جی‌پی‌اس شما در ایمن‌ترین حالت ممکن است و اتصال کامل دارد.

راهنمای ریموت کنترل باگز 4 دبلیو

  • کالیبره کردن جایروسکوپ

کوادکوپتر Bugs 4W را در حالت کاملا افقی بر روی زمین کاملا صاف قرار دهید و هر دو شاسی ریموت کنترل را همزمان به سمت پایین-چپ نگاه دارید تا چراغ‌های Drone خیلی سریع چشمک‌زن شوند و دوباره ثابت شوند. هم اکنون می‌توانید پرواز ایمن را تجربه کنید.

  • تیکاف و شروع پرواز با باگز ۴ دبلیو

در این مرحله دکمه قفل را روی ریموت کنترل فشار دهید تا ملخ‌ها شروع به جرخیدن کنند. سپس استیک سمت چپ را به سمت بالا بدهید تا کوادکوپتر تیکاف کند. می‌توانید از دکمه تیکاف-لندیگ خودکار نیز استفاده نمایید. این دکمه جلوی ریموت کنترل در سمت چپ است. استیک سمت راست برای جابجایی در چهار جهت جلو، عقب، چپ و راست بکار میرود. با فشردن یک بار روی دکمه مود سرعت، سرعت جابجایی کوادکوپتر را می‌توانید کم یا زیاد کنید.

صفحه نمایش رادیو کنترل کوادکوپتر Bugs 4W

  • تغییر مود هدایت کواد کوپتر

با نگاه داشتن دکمه بازگشت به خانه (بالا سمت راست ریموت) مود سرعت عوض می‌شود. Mode 2 حالت عمومی استیک‌ها است و در Mode 1 کارایی دو استیک جایجا می‌شود و تنها تفاوت دو مود همین است.

  • روشن کردن چراغ LED زیر پرنده

دکمه جلو-راست ریموت کنترل را نگاه دارید تا لامپ LED زیر کوادکوپتر روشن شود. این کار در هنگام فرود می‌تواند فضای زیر کوادروتور را روشن کند تا سنسورهای ایمنی بخوبی عمل کنند.

  • بازگشت خودکار بوسیله GPS

در هنگام پرواز می‌توانید دکمه بالا-راست کوادروتور را فشار دهید تا پرنده اصطلاحا Return To Home کند. در دنیای پرواز این عمل را اصطلاحا RTH نیز می‌گوییم.

خرید کوادکوپتر Bugs 4W

شما می‌توانید خرید کوادکوپتر Bugs 4W در آی‌پهباد با ضمانت سلامت کالا و خدمات پس از فروش انجام دهید. کوادکوپتر باگز ۴ دبلیو محبوب‌ترین محصول سال ۲۰۱۹ از کمپانی MJX است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این Drone هوشمند اواخر امسال با قیمت بسیار مناسب وارد بازار شده است. تصویربرداری 4K ، بازگشت خودکار با GPS ، قفل ارتفاع و تصویربرداری با کیفیت از ویژگی‌های بارز این کوادکوپتر تاشو است. امروزه کوادکوپترهای تاشو یا Foldable Drones از محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. فروش کوادکوپتر B4W با ضمانت تامین تمامی قطعات یدکی و پشتیبانی صورت می‌پذیرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)

کمپین پنجاه هزار نفری آی‌پهباد

کارشناسان و تکنسین‌های آی‌پهباد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

اگر بعنوان یک مخاطب نظر، تجربه یا شنیده‌ای درباره محصول دارید، آن را بنویسید تا دیگران نیز بهره‌مند شوند.

طبق قوانین آی‌پهباد هیچ کامنتی حذف یا سانسور نمی‌شود مگر حاوی کلمات توهین‌آمیز یا نژادپرستی باشد.

    21مهر
    اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی